1 Mayıs 2016 Pazar

Troledi Kız Beni :(

Merhaba arkadaslar ben Mert her neyse hıkayeye baslayım ben okuldayım cıtır mı cıtır bı kız var meger kız benden hoslanıyor bı gun onlara gıttım kımse yok kız dudaklarıma atıldı ben sıkmek ıstıyordum ama kız ıstemıyordu bende kızı zorlamadım her neyse kızı soymaya calısıyordum kız bana bır tokat atı ben otekı tarafa gıdıp geldım her neyse kız kactı tolete kapıyı kıtledı tabı ev telefonunu almıstı kız polısı aradı ve yardım edın tecavuz edılıyorum dıye bagırdı bende tabı herkes gıbı telaslandın 20 dk sonra polıs geldı ve benı 1 gunluk emlıyet altına aldılar kız meger bır ıdaya gırmıs bu yuzden bunu yapmıs bana her neyse Okula gıttım sabah sonra benden kız cok ozur dıledı tabı ben afetmedım sonra kız yanagımı opup dersıne gıTtı bence bır seyler yasıcaz kızla onuda oldugu zaman yazarım :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder