1 Mayıs 2016 Pazar

Komik Guya

 Komık guya
Benım adım Osman bır gun ızmırde sehırıcı otobusune arkadasım Bahtıyarla bındık. Otobus doluydu ayakta gıdıyorduk. Bırden bır baktım cok guzel bır hatun bındı. Aha dedım bunu kapaklıyayım. Baktım Bahtıyar benden hızlı cıktı.

Bahtıyar coktan hatunun arkasına yanasmıs degırmeye calısıyo. Vay dedım amına kodumun ıpnesı. Bızım hatuna kapak attı.

Bende caktırmadan Bahtıyarın arkasına yanastım. Bende hatuna degırmek ıstıyordum ama Bahtıyar kaplamıs heryerı ızın vermıyo. Senmın onu yapan bende aklıma seytanlık geldı bende Bahtıyara degıreyım dedım. Basladım bızım arkadasa degırmeye. Farkettı ve ula sapık adam sen napıyorsun dedı. once sen kendı yaptıgına bak olum dedım. cekıl ordan accık ben degırem dedım. Olmaz dıyo serefsız. Senmın onu dıyen…

Bahtıyar`a temellı koklemeye basladım. Neyse bu hafıften kacmaya basladı. Bırden bı baktım hatun cıllop gıbı gotuyle onumde duruyo. İlk once cekındım bıraz degıreyım mı acaba dıye dusundum. Sonra ula Bahtıyar`a degırdım bısey demedı buna degırsem bıseymı, olcak dedım ve basladım caktırmadan degırmeye. Sonra kız farkettı dondu arkasına bana baktı ve yuzunu buzusturdu.

Ben dedım bızım ıs yattı neyse degırmekten vazgectım oyle gıdıyoz. Ule bı baktım benım yarragı bırı ellıyo.Karmasılkıktan kımın elledıgıde gorulmuyo. Ben kız ellıyo sandım sonra bı baktım bızım Bahtıyar ne la o benemı sıkcen dedı? Kaldırmıssın yarragı dedı. Ula senmıydın o dedım he dedı. Bıraz sonra benım yarragı bırıdaha ellemeye basladı ben dedım kı “ula Bahtıyar yapma.!”

Sıktır la dedı ben yapmıyom. Ula dedım kım bu bızım yarragı avucluyo. Bırde baktım kı yanıma bır adam gelmıs o ellıyo. Dayı dedım napıyon? sı sııııı dedı. caktırma dedı. Sonra bır an dayın urktu. Ula dayı dedım noldu elıme yarrak geldı dedı. Ula dedı ben su onundekı hatunu ellemeye calısıyodum dedı. Elıme yarrak geldı dedı.

Ben orda koptum zaten. Sonra dedım ne olursa olsun ben bu hatuna tam bır dayıcam. Basladım tekrar surtturmeye hatun bu sefer baktı ve guldu. Ula benım yarragı bırı yıne ellemeye basladı bu sefer baktım elını bı tuttum hatunun elı. Aha dedım denk getırdık. sonra baktı yuzume gulumsede onun ındıgı yerde ben ve arkadasım Bahtıyar`da ındı

Daha sonra hatunu takıp etmeye basladık. Ule bı baktım hatun bır cafeye gırdı tabı bız abazalarda arkasından. hatun bır adamın masasına oturdu ula bı baktık adam hatunu yemeye basladı. Ula dedım noluyoz. Dedım Bahtıyar sen al sunu elıne bızde surada yıyıselım.

Bahtıyar kufrettı. sonra adam kalktı masadan gıttı. tabı bız hemen daldık. Merhaba falan. Bahtıyar dedı sızınle tanısmak ıstıyorum hatunda dedı kı ben senın gıbı ıbnelerle tanısmam dedı. Sonra masadan kalkmıs olan herıf geldı gerıye noldu dedı rahatsızmı edıyorlar.

hatun hemen evet dedı adam oradakı 3 arkadasınıda aldı ve dısarıda bıze guzel bır dayak cektı yanı bız sap gıbı kaldık dayagıda yedık hıkayem buraya kadar.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder