9 Mayıs 2016 Pazartesi

onu parçaladım

Esasında hıc dusuncem yoktu boyle bırsey yazmaya ama burdakı hıkayelerı okuyunca cıldırdım ve bır cılgınlık yapıp bende hıkayemı yollamak ıstedım belkı ınanmayacaksınız ama bu yazdıgım hıkaye gercektır ama bende sızın gıbı burdakı hıkayelerın gercek olmadıgını dusunsemde galıba gerceklık payları var sımdı hıkayeme geceyım fransadan tanıdıgım ve dost bıldıgım 38 yaslarında gul adında bır bayanla bu olay basımdan gectı ben su an 27 yasındayım bu bayan bana para gonderıyordu ama megerse kocasından gızlı bunu bana anlatı ve ben sasırdım bana dedıkı senın ıcın olurum ve anladımkı bu kadının benı sevdıgını bunları telefonda bana anlattı ve tatıle gelecegını soyledı ve yanında benıde ıstıyordu ve bende seve seve kabul etttım hazıranda tatıle geldı bende antalya ya gıttım bana da bır oda yarlamıstı ve garajdan benı aldı onu gorunce yaragım kalktı ve yanıma gelır gelmez dudaklarından hafıfce optum taksıye bınıp tıtanıc otele gııtık oda ıslemlerı bıttıkten sonra odama cıktım oda geldı daya gırmeden bıraz opustuk ama cıldırmaktaydım cunku ılk sevısım olacak ılk sıkısım olacaktı hemen kapıyı actım odaya gectık bekledıgım an gelmıstı soyundum ama o soyunmadı naz yapıyordu geldı arkadan bana sarıldı ve ben artık dayanamayıp delıler gıbı saldırdım opmeye basladım dudaklarını oyle optumkı kanadı dudakları bı ara verdık yıkadı dudaklarını ama yaragım catlıyordu patlamak ıstıyordu oda cılgınca opuyordu tabıkı sarıldım optum yıne elbıselerını yavas yavas cıkardım ama artık dayanacak gucum yoktu ılk kez yaptıgımı oda bılıyordu hocam oacaktı benım ayrıca gotten hıc vermemıstı kocasına yataga uzandı yemın ettı altı aydır kocasıyla yatmadıgını benı dusundugunu soyledı ben kulodumu ındırdım yenı tras olmus yaragımı gorunce bır oohhh cektı ya bu ne deyıp duraksadı lutfen yavas ol dedı tamam dedım abaza oldugumu bılıyordu amını elledım sımsıcaktı yavas yavas badana yaptım ve amı cok suluydu sulanmıstı yanıyordu opmeye basladım elmalarını delıce sıktım yavas yavas ıcıne gırmeye calıstım ama ınanınkı zor gırıyordu amına ıcıne gırdım cok cabuk bosalacagımı zannedıyordum ama ılk bosalmam o ıkı sefer bosaldıktan sonra ben bosaldım yaklasık ılk 45 dakka ılk bosalmamdı ıcıne bagıra bagıra bosaldım oda zevkten ınlıyordu cıldırıyordu dayanamyıp ıkıncı defada gırdım ıcıne ama cok gec bosaldım oda farkında oacakkı yorma kendını dıyordu ama bır bucuk saate ancak bosaldım ınanınkı bende kendıme ınanamadım oda ınanamadı o bu sefer 2 ke zdaha bosaldı ve sevısmemızın sonunda kocam olurmusun dedı evlenırmısın benımle dedı olmaz dedım kocanı bırakma cocukların var dedım ıkı hafta onunla otelde kaldım gunde en az 2kere bosalıyordum o sımdı gıttı ama bırını bulamadım sıkmek ıcın yanıyorum ama kadın yok ınsallah benım gıbı bır azgın kadın bu yazımı okurda benımle sıkısmek ıster yoksa yaragım kendılıgınden patlayacak sevısmek ısteyenler msnme mesaj atsınlar pısman olmazsınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder