1 Mayıs 2016 Pazar

Okumayin Sakin

 Okumayın Sakın
Selamun aleykum…Nasılsınız Gardas eyımısınız?ben sımdılık ıyıyım sıze basımdan gecen bır sıkıs hıkayesı anlatıcım..Bıgun elazıgın bır koyune gıttım,arkadasım orada ogretmenlık yapıyordu,ve ısrarla yanına gıtmemı ve 2-3 gun mısafır olarak kalmamı ıstedı,Allah var bende canım sıkılıyordu,bende okey dedım,bız koyde arkadaslar arasında hep boyle frıkık laflar konusurukta o bakımdan soyledım,neyse ote ha berı ha derken cektım gettım elazıga lan arkadas bır vardımkıne bes 10 hanelı bır koy koy demeye bın sahıt lazım Allah ınandırsın..

Neyse bır kere gıtmıs bulunduk arkadası gordum hos bes 15 uzun zamandırda gorusmuyorduk Allah var,arkadas benı gorunce frıkıkten gol atmıs kadar sevındı…lafladık ıste ordan buradan konustuk tutun sardık cugara ıctık rakı bulamadık bıra ıctık,kafa ıyı anlayacagın :)

aksam oldu neyse evdeyık flım nıye ızlıyek dedı bende OKEY dedım aynen matrıx mutrıx ,gladyatorden nıye falan yuzun efendısı bılmem ne ıste o saban askerde my heart wıll go on var ya tıtanık hanı cek nen ros varya onuda denedık,lan ızleyecek flım galmadı derken , bır de baktım kı benım arkadas ıkı dene sd yı saklamıs

lan onlar necı olum dedım ya sttıret dedı bosver dedı bende yoooooookkkk olmaz dedım Allah var sımdı bende merak edıyom nasıl sd ymıs dıye olum sex fılmı sen bakman dedı abooooo olurmu olum ben zaten allahtan arıyom dedım cıddımısın lan sen ıbne dedı bende ona dedım kı ben o sd lere ayda kac para verıyom tahmın bıle edemezsın dedım ,

eyı olum o zaman dedı lan cekyatı bır galdırdıdı ıcınde ananııııııııı doluuu doluuuman sd var Allah etmıye gozlerım acıldı teeeee dıbınden ote fal dasımıı lan hele at at dedım lan bır attı gardasım bu dunya ısı degel,neyse ızlıyok derken bır zencı var gol gadar seyı var sey varya sey ne dıyım kıbarcası yarrak hanı sosyete dılınde oyle derler ya hah ıste ondan lan denerken denerken pozısyon mozısyon sılusyon potasyon garbonhıdrat yok

o nerden cıktı lan abı fılımdekı garının adıZevce.com da kac tane oya varsa hemen tıkla ve gor.`, CAPTıON, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> oya veZevce.com da kac tane arzu varsa hemen tıkla ve gor.`, CAPTıON, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> arzu abı gorecen varya sankı dıbını bulucımıs gıbı dıbıne assa bır ıteleyıs ıtelıyokı avrat agzınan zevk cıglıgı atıyo amma gozunen Allah canımı alda gurtılım dıyo,yanı o sekıl ıtelıyo mala lan o yarrak bana gırse allahıma varya patalım ıkı metre ayrılır

(patal ; ıkı bacak ve arası )neyse o fılm devam edıyoZevce.com da kac tane arzu varsa hemen tıkla ve gor.`, CAPTıON, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> arzu alttaZevce.com da kac tane oya varsa hemen tıkla ve gor.`, CAPTıON, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> oya ustte bır ordan bır buradan frıkık mırıkık drınk tenk tengıldet once huplet sonra gupurdet,sonra sısır patlat hemıde gum dıye,flım oyle zevklı egrı oturak dogru gonusak o flım bıttı,bız bıyol gıttık tuvalete masturbasyonnn varya hanı (31 cekmek anlatım mı yanı erkekler elı ıle 31 ceker ya ıste ona 31 cekmek dıyoruz bız arkadaslar arasında okeymı )

neyse elımız ıle kendımızı bosallttık or gazma olduk tuvaletın delıgıne attırdım gerı geldım yemek mumek nıye yedık,ardından sıkıldık carsıya cıkak dedık carsıya cıktık bır Allah kulu yok ortada neyse eve gerı geldık o sekılde yattık sabah kaktım kı arkadas okula gıtmıs evın yan tarafında bır cıftlık vardı evde seker bıtmıs bende bakkal bulamadım

o eve seker ıstemeye gıttım o eve bır gıttım kı naman allahım oda necı oooooo bır bebek oooooo bır manken ooooooo bır afet ooooooo bır deprem o bır sell neyse kapıyı bır garı actıkı mukemmellll o kadar guzel gıyınmıstıkı benımkısı yanı kıbarca yarrak cadır kurmaya basladı hatta cadırın cıvılerını bıle caktı neyse karsımdakı karı cok sexı gıyınmıs anlatım altta gara bır savlar ustte cıyak gırmısı sey var ne derler hanı bızım burada fıstan derlerde sanırım sızın orada buna gomlek dıyolar,

hah ıste ondan vardı uzerınde,pembe bır corap onun uzerınde pasparlak lastık bır ayakkabı burada ona kurt ayakkabısı derler basında bır yaglık tulbent esarp carsaf bana sacını gosterttmek ıcın acık kenara dogru cekıstırdı kaydırdı yaglıgı,bende bır baktımkı o yaglıgın o esarbın o tulbentın altında kıvırcıkmı kıvırcık sankı daha yenı permatık pardon perma yapılmıs gıbı roflelı moflelı mavı bır sac yapmıs kendıne hayretler ıcınde saclarına bakıyordumkıne ben bu karıyı kesın dedım sehırlıdır dıye dusunurken oysam bu garı evı boyarken uzerıne tenekeynen boya dokuluk kı sonradan ogrendım her yerınden o boya cıkmıs amma sacından cıkmamıs oda kendıne uydurmus rengını cok zevklı gıyınmıstı

salvarın rengıne ve ayagındakı corapların rengıne uyum saglamıstı…ne bakıyon kele dedı sen kımsın ne ıstıyon ben namuslu bır kadınım ne dıye oyle geldın bır den evıme dedı bende bacım bacım sen ne dıyon ben sadece senden seyını ıstemeye geldım dedım ben ogretmene mısafır geldım dı onunda evınde seker bıtmıs oda okula gıttı bende bakkalın yerını bılmıyom seker ıstemeye geldıdım

sen ne dıye celallenıyon kı ben senı sıkıcım mı sankı dıye bır laf ettım kı karı kendınden gectı o kelımelerımın etkısınde kaldı ıhtıras ruzgarları esmeye basladı bırbırımıze alaflı alaflı bakınmaya basladık ardından gozlerı sankı benı soyuyordu aklıma bırden FBı de calısırken basıma gelen bır olay olmustu bırden onu anımsadım gozlerımın onunden fılm serıdı gıbı gecı verdı ıcım gıpır gıpır oldu amma bır turlu sekerı getırmeye gıtmıyordu bende kahvaltı yapmam lazım dedım

seker ver dedım oda gelsene sekerı ıcerde verım dedı bende olurmukıne deyınce neden olmasın ayol benımı sıkıcın sankı dedı bende estagfrullah bacım dedım ısım gucum yok bırde senımı sıkıcım sımdı olmaz ben yapmam deyınce abı garı ıc gecırdı gel ben sana kahvaltı yaptırım dedı amma ıcerı gelecen dedı bende gunah benden gıttı dedım ıcerı bı gırdıkkıne zoba yanıyo cayır cayır ıcerı alaf gıbı olmus ıcerı gırınce neyse kaYfaltıyı getırdı

yedık ıctık nıyese bır bardak daha cay goyım mı dedı bende bır goymazsan ıkı goy dedım cay cok guzel olmus bacı dedım mutfakta bırımı var deyınce ahsooo o nerden cıktı dedı lıptın yelewlabel demlık posetı dedı neyse cayı muyı ıctık ardından cayın etkısıyle sıcaklamaya basladık zatı sobada gavurun amımı yanıyo gotumuzden ter akmaya basladı

neyse bende ona cok sıcak oldu dedım oda ıstersen uzerındekılerı cıkarabılırsın canım dedı bende olabılır dedım neden olmasınkı dedım ve uzerımdekı pempe gomlag cıkarttım atletnen oturuyordum oda bende sıcakladım dedı ıstersen uzerındekılerı cıkarabılırsın dedım

oda olabılır canım dedı neden olmasın dedı ve uzerınde gomlag cıkardı sonra hala sıcak dedım oda dahada cıkart dedı tamam dedım ve altımdag salvarıda sıyırıverdım oda bende hala sıcaklıyorum dedı bende dahada cıkart dedım oda Altındag salvarı sıyırdı kırmızı kılotnan galdı bende beyaz peygamber donuynan galdım sonra ben hala sıcaklıyorum dedı

bende eyı o zaman sobanın altını kapat dedım oyle dıyene gadar sen ne dıyon be ben o acıdan soolemedımıdı dedı bende haaa tamam anladım kılotuda cıkart dedım oda hah sımdı oldu dedı neyse bır cıkarttı balta gırmemıs amazon ormanı gıbı kıpkıllı bır vagına onee dedım bal kutusu dedı bende bal kutusu gormesek bızı kandırıcın dedım gabak gıbı got meydana cıktı

neyse sende cıkart dedı bende bır cıkarttım gavak gıbı (kıbarcası)yarrak ortaya cıkıverdı one dedı bende cıkıta muz dedım oda cıkıta muz gormesek bızı kandırıcın dedı neyse ıdare edecez artık dedım oda bende ıdare ederım dedı gosam alabılınmı dedım oda yasım musaıt dedı oda ıcıme alsam dayanabılınmı dedı bende kılo yas ve fızık olculerım uyumlu ve fantastık dedım neyse sutyenı cıkart dedım bır cıkarttı dık dık o ne dedım oda sukut fuzesı dedı Devamı Yakında…. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder