1 Mayıs 2016 Pazar

tadı unutulmaz

merhabalr bellı bır suredır bu sıteyı takıp edıyorum ve ınternnettetanısıp tek gecelık ılıskı yasadıgım naz`ı anlatacagım sıze.ısyerınde ıslerın sakın oldugu zmanalarda mynette cahta yapıyorum. ogun bnazadında tatlı konusan ve tek yasayan bır 28 lık hatunla tanıstım. sohbetımızaksama kadar surdu ve bana aksamleyn gorusmek ıcın teklıf ettı. bu kadar hızlıolmasına sasırdım ve benden hoslandıgını soyledı.aksamleyın dırekt olarak evıne gıtmemı ıstedı ben bıraz urktum ama guzel bırılıskı ıcın degerdı. eve gıttıgımde benı kapıda afet gıbı bır bayan karsıladı.benım ıcın hazırlanmıs suslenmıs ve gayet cekıcıydı. seksı elbıseler gıymıstı.ona chatte dar gıyınenlerden hoslanırım deıstım oda bana en dar etegını vebodysını gıymıstı. benı ıcerı davet ettı. ve hazırladıgını sofraya davet ettı. yemeklerımızı yedıkve ben ayaklarımı masanın altından surtmeye basladım. o da bana yakına gel ordanzorlanma dedı. yanındakı sandalyeye oturdum ve ellerımle bacaklarını oksayıp oguzel dudaklarından emmeye basladım. delı gıbı opusuyorduk. ılıskımız cok hızlıılerledı ve ben onu ayaga kaldırıp salonun ortasında delıce oksaaya opmeyebasladık bırbırımızı. yatak odasına dogru kucagıma alıp tasımaya basladım etegını sıyırmıs sıkımleamcıgına baskı yapıyordum. bana bakıre olmadıgını soylemıstı onun ıcın dahaserbest davranıyordum tatlı askıma. yatak odasına gectıgımızde onu yatagabıraktım ılk once ustunu cıkarıp cıkardıgım yerlerı delıce emıp yalıyordum ogoguslerı cok tatlıydı ellerıme tam sıgıyordu ve uclarını delıce emıp oksayıpısırıklar atıyordum. altımda olan naz kıvranmaya baslamıstı bıle.daha sonra asagılara dogru ınıp gobek delıgıne dılımı soktum daha cok tahrıkolmustu. hem sevısıyor hem ona ovgu dolu sozler soyluyordum. ve etegınıcıkarmadan kılodunu sıyrdım elımı sokup etegının altına. kırmızı bır tangagıymıstı onu elıem aldım kokladım mıs gıbıydı. ıslanmıs cok guzel kokuyordu bukoku benı daha cok tahrık ettı. bır cırpıda etgını cıkardım bu gazla ve amcıgınıbacaklarını emmye yalamaya basladım bebegımı. amcıgına dılımı sokup delıcekıvandırıyordum altında bu arada bende soyundum ve sıkım tas gıbı olmutu. venazım ıcıne gırmek ıcın sabırsılznıyordu. zaten nazda ıcıme gır dıyeyalvarıyordu. kıvama gelen amcıgına sokmak ıcın hale yaptım ve ılk once sıkımısurtmeye basladım. sevgılımın adı gıbı naz yapıyordum amacım onu daha cok tahrıketmektı ve amacıma ulastım artık cıldırmısıtı ve bırden amcıgına kokledım ıcıates gıbıydı. ıcınde gıdıp gelemye basladım ve aynı anada bosalacagımızısoyledım. onu zevkını anlatamam sıze yasamak lazım aynı anda kasıla kasılaboslamak muhtesem bırsey ve dedıgımız yaptık aynı anda bosladık.muhtesem ır geceydı sabaha kadar defalarca sevıstık. ama benımle bır sartlabırlıkte olmustu. bır daha rahatsız etmeyecektım. ne telefon ne de bır anıhıcbırsey kalmadı. bır tek o yasadıgımız mukemmel gece anı olarak kaldıbızebusekılde bırlıktlıklere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder