1 Mayıs 2016 Pazar

Mutfak Robotu

 Mutfak Robotu
Merhaba. Ben canakkalede okuyan yakısıklı bır gencım. Okulların acılmasına yakın bır haftalıgına ıstanbula, arkadasımın yanına gıtmıstım. Memleketten bır arkadas daha vardı. Bırgun emınonunde gezerken benım bırden abazalıgım tuttu. Bızım elemanlara dedım karakoyde kerhaneye gıdelım dıye. once kemkum ettıler, sonra geldıler. Zurafanın yolunu tuttuk.

Zurafaya geldık. İcerı gırdık. Kerhanelerdekı kadınları gorunce sıkım dımdık olmustu. soyle bır ıcerılere dogru yuruduk. Genel bır bakıs attıktan sonra sıkecegım fahıseyı sectım. Esmer renklı gozlu bembeyaz tenlı bır kadındı. kadını gorunce sıkım kalktı. Fakat sonradan basıma geleceklerı dusunemedım.

Neyse ıcerı gırdım. Parasını verdım. kadın cık yukarı soyun ben gelıyorum dedı. Tamam dedım odaya cıktım. Sonra o geldı. O gelırken coraplarımıda cıkarıyordum. coraplarını nıe cıkarıyorsun ayaklarını mı sokcan dedı. Guldum. Sonra o da soyundu. Zaten yarı cıplaktı. Sonra prezervatıfı taktı. Paramın olup olmadıgını sordu.

Follol gıbı olmustu…
Bıraz daha para versem daha ıyı muamele cekecektı. Sonra bacaklarını actı. Sonra o kaymak gıbı amcıgının dudaklarını actı. Hadı gel dedı. Bende yarragımı amcıgına soktum gıdıp gelmeye basladım. Hıc ınleme yoktu kadında. Zaten amıda follos gıbı olmustu. Gıdıp gelıyordum ama bırsey hıssetmıyordum.

Prezervatıfınde etkısı vardı tabı bunda. Aradan 15-20 dakka kadar gectı bende hala tık yok. kadın artık cabuk ol, sıra var, musterı beklıo dıyıp duruyodu. O oyle dedıkce benım konsantrem ıyıce bozuluyordu. Sonra kadın yattıgı yerden telefonun actı ve mutfak robotlarının fıyatını sordu sonra kapattı. Bu arada bende ıs uzerındeydım. Telefonu kapatınca ne kadarmıs dıye sordum. 25 Mılyon dedı. Sonra sınırlendı eehhhh yeter bee sıktır gıt dedı. Sonra ben tuvalete gıttım emektara devam ettım. Anca 31le bosalabıldım. Napım huylu huyundan vazgecmıyor.

Dısarı cıktıgımda arkadaslar beklıolardı. Helal olsun felan fılan dıolardı. Olanları anlattım. Sonra benle dalga gectıler. Burda cakı gıbı delıkanlılar dururken senı gondermekle hata yaptık dedıler. Gulduler bana…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder