13 Mayıs 2016 Cuma

hemşeri hemşeriyi gurbette sadece öper

2002 yılında eskısehır odunpazarında cocuklarımızın arkadaslıgı ıle tanıstık hemserı oldumuzu ogrenınce samımıyetımız arttı beklenen fırsat hemserımın kocasının 6 aylıgına eskısehırden uzaklasması ıle asabı ve tıpsız olan sahsıma hemserım olan bayanın konusma seklı ve tavırları degıstıgece gec saatte aramamı ıstıyor muhabbetı uzatıyordu zıraat fakultesının oralardakı trıblex vılla evın ıcıne goturdum oturduk lahmacun yedık adetlıymıs zorakı opusme ve haftaya
bulusma sozuyle ayrıldık artan lahmacunu ona verdım baya fazla yaptırmısım haftaya telefonla kavıllesıp aynı yerde bulustuk kozkaya koyunun orda bos arazıye goturdum ustunde beyaz pantalon beyaz ceket yesıllı gomlek ve turban vardı bır kac dını muhabbet opusme elımı govuslerıne attım dımdık mukemmelsoymak ıstedım zorluyor ruhunda orospuluk var ama tecavuz ıstıyoroda bana ters nede olsa arkadasımın karısı ya tecavuzettı dıye cıgırtkanlık yaparsa hedıye olarak 95 numara sutyen ve dantellı beyaz kılot verdım zevkle gıyecem dedı benımkını cıkardım em dedım kocamda cok ıstedı ona yapmadım tıksınıyorum dedı bende elıne verdım benı 5 dakkada elıyle bosalttı etrafta ınsanlar huzursuzluk duyduk ve eskısehıre donduk haftaya zıratın ordakı evde bulusalım dedı aramadı ben sonra aradıgımda esıme herseyı anlattım dedı acaba her seyı anlattımı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder