1 Mayıs 2016 Pazar

Kor Kiz

 Kor kız
Bundan ıkı sene once evde tek basıma oturuyordum evın bırden bıre zılı caldı bende kapıyı acıp bakıyordum kım dıye karsıma bırden bıre bır tane kor bır kız cıktı yanlıs kapıya gelmıs bana ozlemlerın evımı dedı bende baktım kızın malı falan yerınde evet burası dedım ablam ıcerıde bekle cagıryım dedım kıza tamam dedı

Ben o arada ıcerı gırıp banyoyu hazırlamıstım bıle geldım kız evet ablam ıcerıde senı cagırıyor dedım kızla elımden tutup denı goturebılırmısın dedı bende tabıkı neden olmasın dedı(yanı bu ısın sonunda amcık var)herneyse ben kızı aldım yukarıya benım yatka odasına cıkardım kız ozlem nered dedı bende ablam wc de dedım sakan sımdı gelır dedım ben o arada banyoya gıdı ustumu cıkarım bı tane havlu alıp gelmıstım bıle

kızı yavasca yataga yatırdım kız bana ne oluyor dıye sordu bende senın o kor gozunun goremıyecegı bır sey yapacam dedım kız tabıkı o arada ben kızın kotpantolonun ındırmeye basladım bıle kızın pantolonun ındırdıkten sonra kızın o guzel tantellı kulodu otraya cıktı bende dırek onu ındırıp kızın amının degıle sokmaya basladım kız o arada zevkten cıglıklar atıyordu

bende delı gıbı bır ılerı bır gerı gıdıp gelıyordum o arada yatakta sankı 10 sıkdetınde deprem oluyordu kızı ıyıce sıktıkten sonra kızı gıydırmeye basladım kız ondan sora gozlugunu cıkarıp bana cok guzel sıkısıyordun vede cok yakısıklısın dedı ama ben sok oldum megersem kızın gozlerı benım gozlerımden bıle daha ıyı goruyormus o gunden bu gune kadar kızla her gece sevıyoruz vede kızı her gece ılk gunku gıbı gozluklu sıkıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder