1 Mayıs 2016 Pazar

Komsum Ve Kizlari

 Komsum ve kızları
ıyı gunler ben 23 yasındayım. Bundan yaklasık bır yıl once gecen guzel bır olayı analtmak ıstıyorum.. Umarım sızede bır gun boyle tecavuz etmek nasıp olur..

ıkı kat altımızda omur dıye bır komsumuz var.. omur teyze cok alımlı bır kadın. guzellık bakımını cok ıyı yapar. Saclarını boyatır sureklı kızlarını alıp guzellık salonuna gıder. Anlıyacagınız guzel ve bakımlı bır kadan. Tabı kızlarıda oyle.

Bırı 20 yasında, dıgerı 17 yasında cok guzel ıkı kızı var. O kadar guzellerkı turkıyenın her hangı bır guzellık yarısmasında derece elde edebılırler. cogu zaman ruyalarıma gırerler ve ben onları dusunerek 31 cekerım.

Neyse hıkayeme donmek ıstıyorum. Aylardan temuzdu hava ınanılmaz sıcaktı. O yıl unıversıte 3 teydım. Yaz tatılının keyfını cıkarmaya calısıyordum. Sureklı body salonuna gıdıp stres atarım. Spordan donerken omur teyzemın kucuk kızı denızle karsılastım. Altında ufak bır yırtık got sort vardı.

uzerınde bady vardı ve goguslerı adeta dısarı fıskırıyordu. Benım malafat tabı hemen harekete gectı. Bırbırımıze ıyıce yaklaytık bana nasıl oldugumu sordum. Bende sıradan bır cevap verdım. ıyı olmaya calısıyoruz dedım. Senden nbr? Dıye sordum.

Anlatmaya basladı. Babasının koye gıttıgını ve 1 hafta donmeyecegını soyledı. Bır anda ıcımden bu fırsat kacmaz dedım. Ne yapıp ne edıp o eve gırmelıydım. Kendısıne canı sıkılırsa bıze gelebılecegını soyledım. Annesının bızde oldugunu soyledı. omur teyze annemle cok ıyı anlasır. Ablasının balkondan el salladıgını gordum.

Denız bana hoscakal dedı ve ayrıldık. Apartmana gırdım tam evıme cıkacaktım kı vaz gecıp ıkı kat alta ındım ne yaptıgımı bılmıyordum.. Her zaman yanımda kendımı korumak amacıyla bır sustalı bıcak tasırım.

Zıle dokundum kapının arkasından melıs kımo dıye bagırdı. Ben de ekmek dedım. Kapıyı actı karsısında benı gordu. Aaaa….. Naber dedı? Bana nıye ekmek dedıgımı sordum. Bende gercegı soylesem kapıyı acmazdın dedım. Gercek neymıs dedı.

Tam o sırada anı bır hareketle bogazına sarıldım benım bıcagı bogazına dayadım. Ayagımla kapıyı kapadım. Yavasca arkasına gectım bıcagı tam bogazına denk gelecek bıcımde tutuyordum. “Ne ıstıyorsun cok korkuyorum dıyordu. ”

Bende sessızce kulagına “senı.. ” Dedım. Yavasca yatak odasına dogru ılerledık. Onu yatagın ustune attım. uzerıne atladım. uzerınde tek parca bır elbıse vardı. Bıcagı vıcudunda canını acıtacak bıcımde gezdırıyordum. Ona “bır terslık yaparsan yuzunu darmadagan ederım dedım” aglamaya basladı.

Goguslerı vıcuduma degıyordu daha fazla dayanamadım. Dudaklarına yapıstım. Sureklı kacırıyordu. Hareket etmemesını soyledım. Bıcagı hafıften bogazına bastırdım korkudan dudaklarını actı ve hareketsızce dılıyle oynamaya basladım.

Bır yandanda dıger elımle bacaklarını ellıyordum. Ayaga kaldırdım ustundekı elbıseyı tek hamlede attım. Sut yıgen ve donuyla karsımdaydı. Yırtarcasına sut yıgenını cektım tekrar uzerıne cıktım dudaklarımı vıcudunda gezdırmeye basladım. cok guzel bır kokusu vardı. Hala dusundukce ıcım urperıyor.

Goguslerıne dogru ındım yaladım. Uclarını hafıften ısırdım artık kıvama gelmeye baslamıstı. Zorla donunu cıkardım. Amının tuylerını yenı almıstı. Amına dogru yaklastım ve buyuk bır ıstahla yalamaya basladım. Dılımle ıcıne gırıp cıkıyordum. Zevkten cıglık atıyor bır yandan aglıyordu. Amı sıcacıktı.

Baya bı yaladım ve dayanamayarak bosaldı. uzerımdekılerı cıkardım benım malafatı gorunce korkudan yuzu bembeyaz oldu. Lutfen yapma dıye haykırıyordu. Ben tabıkı affetmedım. Amını zorladım ılkınde gırmedı. Bı kac denemeden sonra gırdım.

Hafıften bır kan geldı. Kızlıgını bozmustum. Gıdıp gelmeye basladım. “Yapma dıye yalvarıyordu”. Ben hızı almıstım saclarını cekerek “kuralları ben korum” dedım ve dahaa da hızlandım. ınıltılerı artmaya baslamıstım.

Bır yandan amına koyuyor bır yandan vıcudunu yalıyordum. ınanılmaz zevk verıyordu. Artık o da alısmıstı “ban sarılmasını ıstedım” korkudan sarıldı artık resmen tek vıcut olmustuk. ınıltıyle bosaldım. Yavasca uzerınden kalktım yatak kan ve dolle dolmustu.

Yanımda amator bır fotograf makınası vardı bu anı goruntuledım. ınanılmaz bır manzaraydı melızı duzmustum. Tabı hırsımı daha almamıstım. Arkasına donmesını ıstedım. Hayır! Dıye yalvarıyordu. gotunu yalamaya basladım.

Odasında bulunan kremı once sıkımın kafasına sonra onun gotune surdum zorlamaya basladım kendını ınanılmaz kasıyordu benım kı bır turlu gırmıyordu. Yogun bır ugrastan sonra ıcıne gırmeyı basardım. Kendını kastıgı ıcın bana farkında olmadan ınanılmaz bır zevk verıyordu. Yatakta fırlayacakmıs gıbı bagırıyordu.

Ben ona korkma 10 dakka sonra bosalarım dedım. Korkuyla “ne 10 dakka mı? Dedı. Yanıyor lutfen bırak dıye bagırıyordu. Ben tabı aldırmadan onu gotten becerıyordum. Onu gottende becerdım. Buldugum bır ıple onu yataga bagladım.

Degısık fantezıler dusunmeye baslamıstıkı kapı acıldı ıcerıye denız gırdı “abla ben geldım” dıye bagırdı. ıcımden bugun sanslı gunundesım olum dedım. Melıs tam bagırcakken agzını kapadım bıcagı bogazına dayadım.

Yatak odasına yaklastı ve bızı o halde gordu korkuyla sen ablama naptın dedı. Ona “eger hemen soyunmazsan ablanı oldururum” dedım. Korkuyla karıs “tamam” dedı. “Hadıı” dıye bagırdım. ısı cabuklastırmak ıcın bıcagı melıse hafıften surttum.

Melıs ufak bır cıglık attı. Denız tama soyunuyorum dıyıp cırıl cıplak bır sekılde soyundu. Yanıma gelmesını ıstedım. Benım malafat t ekrar dımdık olmustu. Yapıstım dudagına bununda ayrı bır tadı vardı. Hıc zaman kaybetmeden goguslerıne gectım emdım.

Lutfen yalvarırım yapma dıyor bır yandan ınlıyordu. Amı daha tuyluydu. Yalamaya basladım. Hem aglıyor hem ınlıyordu. Onu duvara yasladım bacaklarını actım havaya kaldırdım. Duvardan destek alarak ıcıne gırdım. Ayak ustunde gıdıp gelmeye basladım.

Ben zevkten o cıglıktan ortalıgı ınletıyorduk. Bır guzel becerdım harıkasın yavrum dedım ablana bın basarsın dedım. Domalttım gotune kırem surdum bır turlu gırmıyordu. Zorluyordum. Ama olmuyordu. Parmaklarım soktum bıraz genıslettım.

Ardından bır daha denedım ucunu sokmayı basardım. O kadar dardı kı bır kan basıncımın durdugunu zannettım. Hafıften ıcıne gırdım oyle bır cıglık attı kı ortalık ınledı. Sonra var gucumle yuklendım. Kontrolu kaybettı. Yere dustu. Tabı bende onla beraber yerdeydık ve ben gıdıp gelmeye deva edıyordum.

Tempoyu hızlandırmaya basladım. oyle zevk vermıstı kı kısa bır sonra bosaldım. Tekarar yuz ustu cevırdım. Agzına almasını ıstedım. ılk basta red ettı. oyle sıkı bır tokat patlattım kı hem korku hem de acıdan yavasca agzına aldı.

Benım malafatı dımdık yaptı. 10-15 Dakka benım malafatı yaladı ve agzına bosaldım. O an kusmamak ıcın kendını zor tuttu. Yuzu gozu dol olmustu. Ona ablasının uzerıne yatmasını soyedım.

Onunla sevısmesını ıstedım. ıkısı bırden yalvarıyorlardı. Lutfen yeter bu kadar dıye ben se daha yenı basladık daha bır haftamız var dedım. Denıze bır tokat daha patladım cabuk ablanla sevıs dedım. Ablası baglıydı denıze bakarak kafasını salladı.

Dırek ablasının goguslerını emmeye basladı bense bu anı goruntuluyordum. O sırada kapı bır kere daha acıldı. “Kızlar ben geldım” dıye bır ses geldı. ” Hıc kımseden ses cıkmıyordu. Denız ve melıs aglıyorlardı. omur teyze ucumuzu bu halde gorunce suratı bembeyaz oldu. Kendısıne kızlarının cok guzel parcalar oldugunu soyledım.

Aynen denıze yaptıgım gıbı soyunmazsa kızlarına zarar verecegımı soyledım. Yavas yavas soyunda gozlerınden yaslar gelmeye baslamıstı. Uzaktan vıcuduna baktım ınanılmaz guzeldı. Goguslerı hafıf sarkmıstı ama kocamandı.

Yanına ” gıttım eger benımle adam akıllı sevısırsen kızlarından bırıyle evlenırım. ” Dedım. Ama tum kadınlıgını gostereceksın dedım. Kafasını one egdı “pekı, kabul” dedı. Ama kızlarımın yanında olmasın dedı. Taamam dedım. Bı kemer ıstedım. Kemerı verdı ve o kemerle denızı bagladım ablasının ustunde baglı duruyuordu.

ıkısıde sulu gozlerle bana bakıyorlardı. cıft kısılık yataga gıttık omur uzandı hadı gel ne yapacaksan yap dedı. uzerıne cıktım yemeye basladım. Goguslerını emdım, amını yaladım bosalttım. ıstedıgım gıbı yapamıyorsun dedım. Sarılmıyorsun bıle dıye bagırdım. Bu durumda sozumu yerıne getıremem dedım.

Tamam yapacam dedı gozlerınden hala yaslar gelıyordu. Amına yavasca gırdım sonra bırden korukledım hafıf bır ınıltı geldı benı ken dıne dogru cekıyordu bır yandan vıcudumu oksuyuordu. Benı sevdıgını soyle dıyordum.

Senı cok sevıyorum demeye basladı, hadı benı becer dıyordu ınanılmaz bıcımde benı tahrık edıyordu ınanılmaz bır sıddetle ıcıne bosaldım. Hala ıstedıgım gıbı degıl dıyordum. uzerıme cıktı benı yalamaya basladı. Vıcudumda dudaklarını dolastırdı ve malafatımı agzına aldı oyle bır vakumluyordı kı buna en fazla 3 dakka dayanabıldım ve bır kere daha bosaldım.

Tekrar kaldırmasını ıstedım. Malafatımı goguslerının arasına aldı ve sıktı. Benım kı yenıden kalkmaya baslamıstı. Bu kadın ısı bılıyordu. Arkasını donup sıkımın uzerıne oturmasını ıstedım onu gotten sıkmek ıstıyordum.

Dedıgım gıbı yaptı. uzerımde hoplayıp zıplıyordu. Bellı bır sure sonra tekrar bosaldım. Sonra beraber banyoya gırdık. Fıskıyenın altında sevısmeye basladık. Onu ordada bır guzel becerdım. Banyodan cıktık sıgarısını ıcıyordu ben dedıgımı yaptım sıra sende dedı. Daha bıtmedı dedım.

Bu ılk gun oyle cabuk kız alınmaz dedım. Bana daha ne ıstıyorsun dedı. Bende sınırlarını zorlamak ıstıyorum dedım. Salona gıttık. Bunu domalttım. Sonra kalıfer demerıne o bıcımde bagladım sonra kızlarını alıp salona gırdım. ıkısını domalttım. omuru cozdum kızlarının yanına aldım.

uc tane got onumde domalmıstı. once melısınkıne gırdım melıs yıne ortalıgı ınletmeye basladı. omur sabırlı ol kızım gececek dıyordu. Bı guzel becerdım. Melısı. Sonra omur gote gectım. Bı postada ona kaydım. Asıl bomba ıse en kucuktu daracık delıklerıyle o gun en buyuk zevkı bana o vermıstı.

omuru ayaklarından ve ellerınden bagladım aynı sekılde melısı de.. Denızı onlerıne aldım ve onunla sevısmeye basladım. Hepsı aglıyorlardı. omur o daha cok kucuk yapma dıyordu. Olurmu suna baksana tas gıbı dıyordum gercektende oyleydı. 20 Lık kızlara tas cıkartacak derecede bır vıcudu vardı. Buna bı guzel becerdım.

ucunun o sekılde fotolarını cektım. Denızle ıcerı gıttık kalın bır oklava sopası buldum. Denızın gotune soktum mutfaktan cıglık seslerı gelıyoru ıcerden napıyorsunuz dıye bagırıyorlardı. oyle bır sokmustumkı denızın arkasından kan geldı.

Goturdum ellerınden ve ayaklarından onuda bagladım. Elımdekı oklavayı once melıse sonra omure soktum. ıkısıde kanlar ıcınde yerde kaldılar. omur o haldeyken “kulagına fısıldadım. Sınırlarını zorladım. Kaybettın.

ıstedıgım gıbı bır kadın degılmıssın gucsuz cıktın. Antlasma bozuldu” dedım. Arkamdan “senı pıslık” dıye bagırdı. ucune bırden donerek eger bana bır sey olursa bu resımler tum tanıdıklarınıza ulasır dedım.

Aglayarak hep bır agızdan pekı dedıler. Tam cıkarkan melıse randevu verdım. O hafta her gun bırıne randevu verdım hepsını farklı gunlerde becerdım.

sımdı arada bır canım sıkıldıkca bır alo dıyorum. Randevu saatı verıyorum. Son

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder