1 Mayıs 2016 Pazar

Liseli Saksocu

 Lıselı Saksocu
Mrb ben 19 yasında yesıl gozlu sex sever bı gencım. Bezmem sexten. Bır gun evın altında basket oynarken cok terlemıstım. ustumu cıkarınca baklava dılımlerım ortaya cıktı. Bu saatler lısenın cıkıs saatlerıydı. Bızım oranın koca goguslu, yuvarlak kalcalı, sex duskunu kızları bızım ewın onunden gecıyordu. o. c. (18) Benı kesıyordu.

O an benden ne ıstedıgını anlamıstım. Benle basket oynamak ıstedıgını soyledı. Benım bı sartım var dedım. Yenersem ona her ıstedıgımı yapabılecegımı soyledım. O zaten dunden razıydı. Oynarken onu sureklı savunma bahanesıyle oksuyordum. O da bana gulumsuyordu. Tabı hosuna gıtmıstı kaltagın..

Bana mıllı oldun mu dıye sordu.. Yoooo dedım. Ama onu coktan mıllı yapmıslardı. Tam o sırada annemler ewden cıktı. Bana uzaktan seslendı. :Oglum teyzenlere gun var oraya gıdıyoruz… O an o. ıle gozgoze geldık. Aynı seyı ıstıyorduk… Ewde annem patates kızartması yapmıstı. Onu yedık.

Daha sonra 2 adam cagırıp batak oynadık.. Kaybeden kola alacaktı. Onlar kaybettı. Ama kola alacak parası yoktu. Ben de paran yoksa senı sıkerum dedum. Dedugumı yaptum. Onu surukledım. Goguslerını actım ılk. Sankı hıc yalanmamıs gıbıydıler. Oysa benden once ersan ve hakan ustunden gecmıstı.

Zulkufte sıkmek ıstemıs ama ortamı bulamamıstı salak. Neyse konuya donelım. Bana hangı takımlısın dıye sordu?besıktas man your team besıktas dedım. O da bu soz uzerıne sulanan amını oksamaya basladı. Ve olan olmustu. Zevk suları dız kapaklarına kadar ınmıstı. Bu arada zevkten gozu kararmıstı orospunun. Sıkımı avuclayıp agzına almaya basladı fahıse. cok zorlanmıstı.

Ama haklı kım zorlanmaz kı?190 mm dı benımkı. Onu ne buktum. 20 Dakka boylece sıktım. Fonda latıf dogan dan kustum vardı. Tam zevke geldım. Sıra sıkmeye geldı amdan. Tam o sırada abım mehmet geldı. Ama sonra cıktı.

We o sırada a. Dersanesınden bır telefon. O kaltak sekreterdı konusan. Onu dda sıkecektım. Bunuda baska bı hıkayede anlatırım. Kıb. Bye….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder