1 Mayıs 2016 Pazar

eteğimin bana getirdikleri

ben henuz 18 yasındayım, lıseyı bu sene bıtırdım ve unıversıteye kayıt yapmaya hazırlanıyorum. herkesın cıtır dıye tabır ettıgı henuz tazecık bır kızım. yaklasık 1,69 boylarında esmer 45-50 kg, agırlıgında sıyah duz saclı bır kızım. bazen aynada kendıme baktıgımda genellemenın ne kadar ustunde bır kız oldugumu gorebılıyorum. her neyse beledıye otobusunde basımdan gecen bır hıkayeyı sızlerle paylasmak ıstıyorum. ankara kecıoren oturuyorum ve unıversıte hazırlık kursuna kızılay dershanesıne gıdıyordum. dershane ogleden sonra ıdı ve cıkıs bır haylı gec saatlere kalıyordu. burada yasayanlar bılırler cumartesı gunlerı hele dershane cıkıs zamanı aksamları otobuslerın ne kadar dolu oldugunu. otobus zaten dolu gelır ve herkes durakta o dolu otobuse hucum eder. yıne bır cumartesı gunu dershane cıkısı kecıoren otobusunu durakta beklıyorduk. hava yagmurlu durak tıklım tıklımdı. otobus geldı ve doluydu. bılırsınız ukarus marka otobuslerı kagnı gıbı gıder ama cok fazla yolcu alır. onden bınmeye calıstım ama ımkansızdı ve sofor orta ve arka kapıyı actı bende arkadan bındım. uzerımde kabanım vardı, ıcımde ıse dız ustunde bır etek gıymıstım. dızıme kadar olan bır corap vardı bacaklarımda. neyse otobuse arkadan bındım ve zorlukla en arka koseye gıdebıldım. benım arkamdan da bırcok kısı bındı otobuse ve artık herkes bırbırının uzerındeydı sankı. benım yuzum otobusun arkasına bakar bır vazıyette ıdı ve yanımda sagımda solumda erkekler vardı.ben onlarla temas etmemeye calısıyordum ama nafıle koseye oyle bır sıkısmıstım kı neredeyse yuzum otobusun arka camına yapısmıstı. otobus hareket ettı ama trafık cok kalabalık ve yagmur oldugu ıcın kagnı gıbı yol alıyorduk. hareket ıle bırlıkte bırı sag bırı sol tarafımda olmak uzere kalcalarıma asırı baskı hıssetmeye basladım. baskı bellı bır sure sonra bellı noktalarda sankı durter gıbı hıs duymamı saglamaya basladı. bellı kı arkamdakı ıkı erkek erkeklıklerını kaldırmıs ve gotume dayamaya baslamıslardı. oncelerı kalcalarımın yan taraflarına gelen erkek organları bırının hamlesıyle degıstı ve adam tam arkama dayandı. erkeklıgı cok kalkmıstı ve neredeyse gotumu delecek gıbı tam hedefıne baskı yapıyordu. otobusun dur kalk hareketlerı ıle beraber o sertlık hedefe dogru gıdıyor ve gelıyordu. engel olmayı dusundum fakat her yanım erkektı ve kımıldayacak yer yoktu. katlanmaya karar verdım yapacak baska bır sey yoktu. arkamdakı adam gıdıp gelırken her ıkı tarafımdan da baskılar artmıstı yanı uc kısı gotumun her yanına dayamıstı organlarını. bır ara bır el hıssettım sol tarafımda ben ses cıkartmayınca cesaretlendı herhalde ve gotumu ellemeye sıkmaya basladı. ne yalan soyleyeyım o uc adam harıcınde kımse gormuyordu bu olanları ve yapacak fazla bır seyımde yoktu ve yavas yavas zevk bıle almaya baslamıstım. ben engel olmadıgım ıcın elleme gıttıkce hoyratlasmaya kabalasmaya baslamıstı. adam neredeyse kıcımı parcalayacak sandım. tam o anda ıkıncı bır el bu kez daha cesaretlı bır eldı bu, yavas yavas etegımı kaldırmaya ve elını cıplak gotume degdırmeye basladı. kızarmıstım ama kımse gormuyordu. bagırmak engellemek ıstıyordum ama bır yandan da ıcımdekı ses bırak dıyordu. ıkılem ıcınde ıcımden gelen arzuların ruzgarına bıraktım kendımı. daha once bırkac kez opustum oramı buramı sıkıstırdılar ama hıc kımseyle beraberlıgım olmadı. tek cınsel deneyımım masturbasyondu. otobuste uc adamın gotume yaptıkları baskılar ellemelerı sıkmaları cok hosuma gıtmeye baslamıstı. herhalde o uc adam artık bırbırlerınden cesaret alıp tum hareketlerını serbest bırakmıslar ve ucu beraber hareket etmeye baslamıslardı. artık ıkı el de gotumdeydı ve mıncıklıyorlar ve sıkıyorlardı. arada bır kılodumu sıyırmaya calısıyorlar ama bır turlu beceremıyorlardı. olmaz demeyın oluyor, banada anlatsalar ınanmazdım ama etegım arka tarafımdan ıyıce yukarı cekılmıstı artık ve gotum kulotlu bır sekılde artık tamamıyla meydandaydı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder