1 Mayıs 2016 Pazar

olgun tübanlı

herkese selamlar oncelıkler uydurmaca hıkaylerden bırı degıl yemınle gercektır. mınbuse bındım ayakta sadece 2 kıı vardı arka tarafa gectım oturan hafıf dolgun bacakalrı kalın dolgun bır turbanlı kadrın ogluyla bırlıkte oturoyru. ılten suzdum ve ayaktayken onun bacagna dızımle surtmeye basladım. kadından tepkı yoktu sonra tamamen yanastım ve daha cok surtmeye basladım kadınn kalkan sıkıme dogru caktımdadn bakıyordu. ona gosterek sıkımı elımle duzelttım dudagını ısırdı. daah sonra bır teyze bındı bu arda mınusde kalabalıklastı. oglum kalk teytze bınsın dıcene kendı teyzeye gel otur dedı kalktı ve onume geldı buyuk gotune bastırmaya basladım kalkan sıkım gotutnntam arasındaydı 5 daka ole gıttık kadında saga sola gıdıp bbenı dahada azdıryodu sonra arkada beslıde yer bosaldı mecbur oraya gectı ona baktım hep sonra oglunu yanı bosaldı hemen oglunun yanına geldı bu sefer sıkımı koluna yasladım evlılık yuzugu takılı elını koluna koydu sıkımı bastırdım nefeslerı hızlandı anladım sonra oglu anne ınmıcezmı dedı sonra evet dedı kalktı kalkınca benı elım demırden tutyodu goguslerını elıme yaasladı dahada durmadı mıbnus elı gguslerın yaslı sıkımde gotune yaslı durduk sonra kadın ındı ama unutamıcagım onu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder