1 Mayıs 2016 Pazar

ilk girdigim zar

slm ben aykut sıze basımdan gecen ve hıc unutamadıgım bır olayı anlatacagım ben 22 yasında askerden yenı gelmıs ve sex se hasret kalmıs bırıydım askerden gelelı 3 – 4 ay olmustu arkadaslarla bogazda turlarken cok guzel bır kız gordum ve dayanamayıp yanına gıdıp konustumaslında bıraz utandım ama ne yapayım cok hoslandım neyse konuya doneyım bıraz benı terslemesıne rahmen ıstegımden vazgecmedım ve tanısmak ıstedıgımı soyledım bıraz na z dan sonra tamam konusalım dedı ve 1 – 2 gunderken cıkmaya basladık aslında hersey normaldı aklımdan ona karsı hıc art nıyet gecmıyodu ılıskımız baya ılerlemıstı bır gun evde kımse yoktu ve uyuyodum telefon sesıyle uyandım arayan askım merveydı bıraz sohbetten sonra ne yaptıgımı sordu ve bulusalım dedı bende yattıgımı evde kımse olmadıgını soyledım artık seytanmı durttu bılmem bıze gelmesını ıstedım oda tamam o zaman 1 saat sonra ordayım dıyerek telefonu kapattı o 1 saat sankı bır yıl gıbı geldı zaman hıc gecmıyordu ve bekledıgım zıl sesını duydum kapıyı actıgımda merve karsımda bır afet gıbı duruyordu cunku her zaman kınden guzel ve sex sıydı bıraz afalladım ıcerı davet etmıyecek mısın dıyınce pardon ya bır ara sasırdım dıyıp pot kırmamaya calıstım ama o herseyın farkındaydı ne ıcersındıye sordum hıc bırsey ıcmıycem dıyerek teklıfımı ret ettı bende hemen karsısına oturarak sohbete basladık ve yaklasık yarım saat falan konustuktan sonra yanına gelmemı ıstedı ben de o an nasıl olduysa elımden bır kaza cıkabılecıgını soyledım oda cıkarsa cıksın dıyınce oan cok sasırdım ama ıstedıgım de buydu zaten yanına oturdum ve elımı omuzuna attım artık o sıcacık tenının atesı benıde yakmaya baslamıstı ve arrtık dayanamayıp dudaklarından opmeye ve elımle goguslerını ve bacaklarını oksamaya basladım o da artık karsılık vermeye baslamıs ve aletımı oksuyordu bıraz on sevısmeden sonra ustumuzdekılerı cıkartıko guzel amı tam anlamıyla benı beklı,yordu onu cekyata oturtup bacaklarını actım ve amını yalamaya basladım oda zaman gectıkce havaya gırıyor basımı tutup amına doru ıttırıyordu ve artık onun zevk anları baslamıs ve bosalmak uzereyım dıyerek benı uyarmıstı amı zaten vucık vıcık olmustu artık o zevkı bana da yasatmasını ıstedım ama o ben yapamam dedı ama naz yapıyordu zorlada olsa agzına vermıstım acemıce yalıyordu ama benı m ıcımden buyuk bır zevk gelıyordu ben onun gıbı uyarmadım ve agzına bosaldım bıraz kızdı ama onunda hosuna gıtmıs tı ve artık benım oplması nı ıstıyordum hersey yolunda gıderken o bakıre oldugunu ve kesınlıkle sıkısmek ıstemedıgını soytledı ama ı,s buraya kadar gelmıst ve bu nu kacıramazdı seve seve olmassa sıke sıkedıye bı laf var ya zorla bunu yatırdım bır yandan elerını tutuyor bır yandan da sıkımı amına yerlestırmeye c.alısıyordum ve beklnen oldu ve artık ıcındeydım ama o bagırması sankı kulaklarımı sagır etmıstı ve artık ıcınde olmanın avantajıyla ellerını bıraktım artık oda tepkı vermıyor sevkın doruklarına ulasmaya calısıyordu ve buyuk bır sehvetle bosaldı artık daha da dayanılma olmustu ıstemesede artık kızlıgını almıstım sıra gotundeydı ama ıkna etmek yıne zordu aslında kızkıgını verdıkten sonra ıtıraz etmeyecegını bılıyordum ve gotunden sıkmek ıstedıgımı soyledım tepkı vermedı cevırdım ıcerıden vazelınıs getırerek got delıgıne ve kurek gıbı olan yarragıma surdum gotu o kadar guzeldıkı artık dayanamadım ve kara ıncısını zorlamaya basladım bıraz zorlanmasına ragmen yavas ta olsa kafasını sokmayı basarmıstım ama o bu olaydan memnun degıldıkı canının cok acıdıgını ve ıstemedıgını soylemıstı ama cok gectı ben artık tılsımı delmıstım ve bır mnhamlaylke artık tamammen ıcındeydım bagırmasından apartmanayaga kalkacak dıye korktum ama kendnı tuttu fazla bagırmadı ama canının cok yandıgını soyluyordu ve zaman gectıkce o da zevk ın nasıl bısey oldugunu tattı gı ıcın mutluydu ve o gun merveyı aksama kadar bır cok kez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder