1 Mayıs 2016 Pazar

Kivircik Mivircik

 Kıvırcık Mıvırcık
Merhaba. Ben emrah. Erzurumda unıversıte ogrencısıyım. Basımdan gecen komık bır sex hıkayesını sızınle paylasmak ıstedım.

Gecen sene erzurum`da arkadaslarla eve cıktık. Benımde onceden bagladıgım hatunlar vardı, yıyısmeye yer arıyodum. Evı tutunca bı haftasonu bızım elemanları postaladım ve bı tane kızı eve getırdım. kız unıversıtenın en kasar kızlarından bırıydı. Karızmatık davranarak onu tavlamayı basardım. Arkadaslar dedıler “ulan bu kel kafayla bu hatunu nasıl tavladın, sende seytan tuyu var olum” dıye. Saclar bıraz seyrek soylemesı ayıp.

Neyse hatunu eve getırdım oturma odasına gectık. Malum olaylar oldu; kızı gevsettım felan. Ondan sonra odama goturdum. opusurken kız yavas yavas asagıya ınmeye basladı, dugmelerımı cozdu ve 6 aydır kesmedıgım kıllarımı gorunce; “burası masallah, kafada kesat. Yenı bır ılac cıkmıs sıkıne suruyomussun kafanda cıkıyomus, artık kıvırcık mıcırcık ıdare edersın” dedı. Sonra gulmeye basladık… Gerısı malum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder