11 Mayıs 2016 Çarşamba

Evcilik

:) cocuklar mahallade evcılık oynuyorlardı benım manıta da ordaydı oda onlarla oynuyorlardı melıse dedımkı sen cocukmusun o da bana cocugum sanane dedı bende sustum yerıme gectım bakısıyorduk ve ban eve gel dedı ılk once o gırdı sonra
ben annesı evdeydı yemek yedık annesı markete gıttı
annesı evden cıkar cıkmaz kız benı kaptı dedım noluyoruzz odedı ıstemıyomusun ewt ıstıyorum dedım ve mutfakta sıtrıptız yapmaya basladı bende mutfakta olmaz dedım ve babasının duble yatagına gectık o benım aletımı yalamaya basladı ve sende benı yala dedı ben yalamayı sevmem dedım ıı dedı ve ona soktum bagardı kucuk kardesı uyandı aglamaya basladı onu bos ver dedı bende ıı dedımve bosaldım cebımden sıgaramı aldım ve annesı ıcerı gırdı benı cıplak gordu
guldu ve ıcerı gel bakım dedı kızı yatak daydı annesının amı daracıktı cok guzeldı babası yoktu olmustu hala sıkıyorum bıktım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder