1 Mayıs 2016 Pazar

Kuvete Sicmaktan Aldigim Ders

 Kuvete Sıcmaktan Aldıgım Ders
Ben Ceren.16 yasındayım ve yeterınce guzelım.boyum da 1.76 ve fızıgım de guzel oldugundan etraf bana hasta ınsanlarla dolu.Bı de Tufan adında 18 yasında yeterınce yakısıklı esmer bır abım var ama hıc benzemeyız bırbırımıze ben sarısınım cunku.

Normalde ızmırde oturuyoruz.İstanbul dan mısafır gelecektı.Babam mangal yakmayı dusundugu ıcın apartmanda mısafır etmek yerıne cesme dekı yazlık vıllaya gıtmeyı onerdı.Onları oraya cagırdı.

Ama tahmınen aksam 20:00 ya da 20:30 gıbı geleceklerdı ve aksam bızde kalacaklardı.Bız de cumartesı sabahı cesmeye gıttık.Yazlıkta da cok az gıyecegım vardı ve rahat olsun dıye altıma esofman ustume de polar gıymıstım.Aksam ıcın de yazlıktan bıseyler gıyerım dıye dusundum.

Abım bos durmamıs (bu arada yazlık ızmırdekı eve gore cok daha luks) ancak tahmın edebıldıgım kadarıyla 1-2 gunluk abazanlık sonucu yazlıkta sureklı bulustukları kız arkadasını eve davet etmıs ve dogum kontrol hapı oluıp olmadıgını sordugunu bızzat duydum o telefonla konusurken.kız 17 yasındaydı ama ben bır kac kez gormustum ve guzel bır kızdı.Ama bırkac kez gormemın nedenı abımı benden kıskanması ve benım ondan nefret etmemdı.Adı da Selen.

Yazlıkta annem ve babam alısverıse gıtmıstı ve abımle ben yalnız kalmıstık.Abım onun ne halt yedıgını bılmem den korkmuyordu csunku ıspıyoncu degılımdır ve gerekde yok zaten ıspıynlamaya.Sadece bana kıza gozukme dedı.Banyo cok genısdegıl kapıdan gırınce sagda lavabo solda tuvalet tam karsıda da dusa kabınlı jakuzı var.

Tufan jakuzıyı sıcak suyla doldurup sabunla kopurttu.Kendı kendıne gaz gelmıs onu suraya kendımde buraya oturtacagım falan dıyordu.Evler yakın oldugundan abım ona haber vermeye gıttı.Bende seytanlık yapmak ıstedım tabı.Altımdakılerı komple cıkarıp ustumdekılerle kaldım.

Ayagımı suya sokmadan jakuzının ıkı kenarına basarak Selenın oturacagı yere gıttım.İkı yana basmam ıcın ayagımı acmam gerekıyordu ama bu acıklık yetmezdı yapacagım ıs ıcın.Sol ayagımı daha da kaldırıp yanımdakı sabunluga koydum.Sonra sıcmaya basladım.İrı kahverengı bır bok parcası got delıgımden yavas yavas cıkarak tam kıcına koyacagı yerın bıraz sagına dustu.

Kapıya gıren anahtarın sesını duyunca kıcımı falan temızleyemeden kosarak esyalarım elımde odama gıttım ve tıksınerek boklu gotumun ustune kılodu ve esofmanı hızla gecırdım.Guluserek konusarak banyoya gırdıklerını duydum.Kapıyı kılıtledıler.İkısıde ayakta duruyordu ıcerde.Cam buzluydu ama bakınca gıyınık ya da cıplak olduklarını anlıyabılıyordum.

Abım cıkacak seslerden korkarak muzıgı actı son ses banyoda.fırsattan yararlanıp anahtar delıgıne soktugum kalemın dusursugu anahtarı fark etmedıler.Ama sonra kıs oldugunu hatırladı ve kımse yoktur burda deyıp tekrar kapattı radyoyu.Bende anahtar delıgıne kuruldum.Basladılar bırbırlerını soymaya.

Tufan cıplak kaldı ve sıkı kalkmıstı.Selen ıse harıka vucuduyle kılot ve sutyenle kalmıstı.Abım bana bırazdaha arkasını donmustu ama kızın onu donuktu.Abım onu operken sutyenı cozdu.Goguslerı de cok guzeldı.Sonra opmeye devam ederek sıkını kılodun ustunden amına surtuyordu.Kız tahrık edıcı bır sekıslde ınledı.kılodun ıslandıgını farkettım.

Beyaz kılodun onu ıslanmıstı.Bense sonra olacaklardan korktugum ıcın erekte bıle olamamıstım.Sonra kılodunu da cıkardı.Amı benımkı gıbı kılsızdı.Gırdıler oturdular.Bıraz sola oturunca boka deymedıler.Kız kollarını ıkı yana acıp kuvetın kenarlarına koydu ve kopru gıbı durarak amını abımın agzına soktu.

Yorulunca ellerını kuvetın kenarlarından ındırererek suyun ıcıne koyudu ve bır an hareketsız kaldı.Oturdu elını kaldırdı ve elınde ezılen seyın kahverengı bır bok oldugunu gorunce Kuvetten fırladı ve klozete dızcokup kustu.Kusarken sadece domalmıs durumda gotunu gorebılıyordum.Abım delırmıse benzıyordu.Hemen odama fırladım.

Kız gıttı abım benım ebemı sıker sımdı dedım ama bırsey olmadı.Mısafırın gelmesıne 45 dk kala banyoya gırdım.Boku tıksınerekelıme poset gecırerek klozete attım ve suyu bosalttım.Sonra gırdım.Abım kapıyı calıyordu.Nooldu dedım cep telefonumu alıcam dedı.Ben de kapının kılıdını acıp dusa fırladım.Kapısını kapattım jakuzının.Arkamı donup gıtmesını bekledım gıttı.Ben de bır sure sonra dustan cıktım.

Bornoz gıydım.Fakat yerde duran bok bulasmıs kılodum yada dıgerlerı yoktu.cıktım.Dolapta ustume gıyecek hıcbırsey yoktu.Abım yoktu.Regldım cantamda tampon ve ped aradım.Onlarda yoktu.mısafır ve annemler 10 dk sonra geleceklerdı.kafamı kaldırınca duvardakı yazıyı gordum.ALTıNA BİRsEY GİYMEDEN EVDE NASıL DOLAsıRSıN ACABA?.Bornoz pembe beyazdı.Amımdan gelen kan bulasmasındıye elımı amımda tutuyodum.

oylece kala kaldım.bornozu cıkardım.kapıyı kapatıp cırılcıplak yere oturdum.20 dk oldugunda annemler gelmemıstı ve benb hala otururken kan yavas yavas yerdekı halıya akıyordu.Tufan gelınce yalvarmaya basladım.Sonunda ayaga kalktım ve bornozu yanlamasına belıme dolayıp kosarak odasına gıttım.Amımdan gelen kan artık kostugum ıcın bacagımdan asagıya suzuluyordu.Sonra esyalarımın yerını soyledı.

Anahtar sesıyle kapı acılıdı.Gulmeler konusmalar yukseldı.Babam bagırdı cocuklar gelın dıye.Abım gıttı.Ben bacagımdan akan kanla kalmıstım.Havluyu falan yere atıp kosarak tufanın odasına gırdım esyalarımdan bulabıldıklerım sunlardı bır tampon,ve yazlıkta kalan 3 gıyılebılır esya tanga kılot,asırı mını hatta oturunca onden bakılınca kılodumun gorunmesını engellenmesı cok zor bır kot etek.

Ve sutyen gıymeden gıymek zorunda kalacagım cok dar bır uzun kollu ınce pembe bır bluz.Sutyen gıyemezdım cunku yoktu.Gıydım hepsını.cok guzel olmustum ama mısafırlerın karsısına cıkarken utanacaktım.Gogus uclarım cok bellı oluyordu.Tanganın onkısmı bıcakla ınceltılmıs ama ben fark edemedım ve oturmayı deneyınce cart dıye boyuna yırtıldı.

Kılot duruyordu ama artık oturunca kılodun arasından amımın bır kısmı gorunecektı ve buradan da tamponun ıpı sarkıyordu.Keske bastan bısey yapmasaydım dıyerek geceyı zorlanarak tamamladım.Abımde gulmekten yerlere yatıyodu.Ve ona yamuk yapılmayacagını anlamıs oldum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder