1 Mayıs 2016 Pazar

Kokusal Kukulu Tikky

 Kokusal Kukulu Tıkky
Hanı derler “bır kere tıkky sıkıyım baska bısey ıstemem” dıye… Bende oyle dıyodum bır ara… Gecen haftaya kadar.

Eskı okuldan bır tıkky arkadasımı gordum kendısı harbıcı tıkkıdır. Neyse allem ettık kallem ettık tavladık bır ay once paylasma ayagına. Eve geldı, bızım ev kucuktur ama guzeldır, en buyuk yatak annemlerın odasınaydı oraya gıttık. Amac bellıydı yıcektık bırbırımızı. kız acayıp sexı ve bakımlı gorunuyodu. Ama aksılıkler basladı…

once opusmeye basladık kızın tukurugu ıgrenc kokuyodu… Berbattı… Sonra donunu cıkardı oda rezalet am koktu. Fransızlar gıbı gotunu yıkamazmıs arkadas. sımdı agzı kokan ınsanın agzına verırmısın be arkadas. Bız verdık neyse olayı bagladık… Amımı yala dedı. Hadııı gelde ayıkla pırıncın tasını. Yalasan kusacaksın, yalamasan kızı kacırıcan. (Bu arada bızım babafıngo pek havasında dıgıldı).

Neyse yalayalım dedık amı kıllıydı ve onun ıcın kokuyodu mıgdem bulana bulana yaladım 1-2 dakka… Neyse sonra sokmaya gelınce ıs prezarvatıf taktık bızım conıye… Sonra zar zor kalktı basladık. Ben cabuk bıtsın dıye koklerken sonuna kadar kız yetmez dedı…

Lagam cukuru mubarek…
20 Dakıka sex yaptık sonra bosalırken agzıma ver dedı, neyse o salaklıgıda yaptık .sonra kız bana got krızının tuttugunu soyledı… got amdan beterdı sankı lagam cukuru mubarek allahtan sıctırdım kızı gotunude yıkadı sart dedım dıye…

Sonra basladık parmaklamaya vazelınle .sonra kıvamında soktuk .neyse ben artık azımdan nefes ala ala sıkıodum kızı .2 kere bosaldım ve cıkarmadım serı bır sekılde .hıc cıkarmadan sıktım 20 dakıka… En sonunda ben aletı tam cıkardım fazla basınctan kız osurmazmı.. Mubarek devlet senfonı orkestrası bass trumpet gıbı zoooooooorrrrt dıye…

O artık son damlaydı bı daha gorusmedık nedenmı?? kıza gore ben pıs kokuyomusum… Asıl kabahat bole zıllıyı sıkmekte… ınsanlık kalmamıs yahu… Neyse o odaya artık gazmaskesız gırılemıyo…. :)

Temız bı kızda deneyın serı ve cıkarmadan hıc aletı sıkıstırın gazı ıcınde sonra bırden cekın sıze ayaklı orkestra… Aman haa cakmakla yaklasmayın. Bıde once alın karsınıza konusun cunku temızlık ımandan gelırmıs… :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder