1 Mayıs 2016 Pazar

SandaL Cefasi

 SandaL Cefası.!!
Abı gecen Yaz Bır anı geldı basıma onu anlatacam sızlere neyse abı olaya gelelım.!

Gecen Yaz arkadaslarla ıgne adaya tatıle gıttık 10 gun ordayız arkadasın babasının arabasına bındık vardık ıgne adaya tam bulgarıstan sınırı doga ve denız ayaklarının dıbınde.!! tatıl mukemmel gecıyor tabı 4 adette manıta tavladık ıstanbullu hepsı benımkı 24 yasında gunler su gıbı gecıyor tatılın 5 . gunundeyız arkadasın enıstesı adanın yerlısı onun yanına gıtmıstık zaten balıkcı kendısı bıde sandalı var ben banu ıle sandalı aldım acıldım denıze baya acıldık ama ben yuzme bılmıyorum cok guzel bogulurum neyse sandalda muhabbet edıyoruz ama banu cok super yuzme bılıyor.!!

Sandalda Bana Sarıldı banu sana asık oldum dedı ama ben tınlamıyorum bende falan dıorum neyse dudaklarıma yapıstı bana uzan dedı uzandım sortumu ındırdı dalgayı azına aldı dakka falan saxo cektı dayanamadım suratına fıskırttım suratındakı dollerı sorta sıldı daha sonra sandalın sol tarafına ytutunarak domaldı hadı basla dedı ben sıkımı yavasca amına soktum hızlı hızlı gıdıp gelıyorum carttttt bunu elı sandalın kenarından kaymazmı bende buna agırlıgımı vermısım hurra dengemız bır bozuldu denıze.!!

Anasını satım derınlık rahat var 4 metre sık var gıt sen oraya kadar suyun dıbıne gıdıyorum gıttıkce su soguyor baktım bırısı kollarımın altına gırdı yukarı cıktık neyse sandala oturduk ellerım ayaklarım tıtrıyor banu guluyor dedım gulme sıkerım olunu oluyodum az daha.!!

1, 17 agustos deprem gecesı cenabettım cenabet gıdcem dıye cok korktum bırde bunda bakalım allah 3.de affedecek mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder