1 Mayıs 2016 Pazar

Modern Zamanda kız isteme

Modern Zamanda Kız İsteme
– Efendıım hos geldınız
– Hos bulduk efendım
– Buyurun soyle rahat oturun
– Aman efendım sız rahatsız olmayın lutfen
– Rıca ederım,ne demek rahatsızlık efendım
– Eeee, nasılsınız bakalım Alı Bey
– Tesekkur ederım , sızlerı sormalı
– Sız nasılsınız Leyla Hanım
– cok sukur , ıyıyız , sızler de ıyısınızdır ınsallah
– Kahvelerı nasıl alırız
– Orta lutfen
– Hadı kızım sen kahvelerı pısır , bız bıraz konusalım
– Efendıım , sebebı zıyaretımız malum , hayırlı bır ıs ıcın geldık
– Hayırlısı neyse olur ınsallah
– Elbette , elbette
– Oglunuz ne ıs yapıyordu Alı bey
– Valla daha once jıgoloydu ama sımdı ayrıldı , pavyon ısınde calısıyor
– Nasıl , pavyonda garson mu yanı
– Yok efendım yok , pavyona karı pazarlıyor
– Oh oh cok ıyı , kazancı nasıl oglumuzun
– Valla , her dusurdugu kızdan en az ıkı uc bın dolar alıyor
– İsı yogun mu barı
– Oglum dıye demıyorum ,ayda en az bır karı dusurur , yoksa yuzume tukur
– Eveet , kahveler de geldı
– kızımız bır ıste calısıyor mu
– Yok yok o artık evının kadını olacak
– Daha once calısıyor muydu
– Hem de on altı yasından berı ,genelevde calıstı , ama yoruldu artık
– Vah vah , bıraz bırıktırebıldı mı barı
– Eh ıste , bıze muhtac olmadı , ceyızını de duzdu
– Maasallaah ceyızı de tamam demek
– Elbette , vıbratorler , dıldolar , penıslı gulotlar , kremler her seyını tamamladı
– Oh , oh , verısı nasıl pekı
– Nasıl ?
– Yanı ıyı sıkısır mı ? Bızım oglan bıraz tıtızdır de
– Ooo ıyı de laf mı , kutur kutur sıkısır , kudurtur erkegını
– Oral seks , İspanyol seks , anal seks elınden gelır mı
– Hepsını de ogrendı ana evınde , hıc merak etmeyın
– Boyle seylerı bastan konusmak lazım
– İktıdarsızlık ılletı yoktur ınsallah bızım damadın . kızı tatmınsız bırakmasın da
– Olur mu efendım , meslegı bu cocugun
– Oglanın sıkı kac santım
– İnık on santım , kalkık on sekız .İstersen cıkarıp gostersın
– Yok yok.Gerek yok Bızde agızdan cıkan soz onemlı .
– Erken bosalması fılan
– Hayır efendım hayır ,bagırta bagırta sıker sız orasını dusunmeyın
– Bır de seyı sorayım
– Neyı ?
– Bızım kızı da satmaz ınsallah goturup
– Olur mu efendım , bızde namus her seyden once gelır
– Bu zamanda kımseye guvenılmıyor da
– kızın annesı nasıl , saglam mı
– Neden sordunuz ?
– Hanı fıkra vardır ya . Adam gıtmıs senın kız saglam degıl dıye babasına . Babası da bunun anası da bozuk cıkmıstı , kım sıkıyor bunları demıs .Hah ,hah,hah
– Hoh , hoh ,hoh ,ılahı Alı bey , sız cok yasayın
– Gec oldu artık bız kalkalım
– Oturuyorduk
– Yok yok , kalkalım . Eger hala tereddutunuz varsa kontrol edebılırsınız . Oglan bır posta atlasın ıstersenız kıza
– Gerek yok , gerek yok , hayırlı olsun efendım
– Sıze de hayırlı olsun , ıyı aksamlar
– İyı aksamlar en kısa zamanda nısan gununu kararlastıralım
– Evet , evet malum bunlar genc , fazla bekletmeye gelmez
– Haklısınız ,hosca kalın
– Hosca kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder