1 Mayıs 2016 Pazar

Kicimi Tutamazsam

 Kıcımı Tutamazsam
Ben Dıdem.16 yasındayım.sarısın ve oldukca guzel bı kızım.Bodrumda oturuyoruz.anlatacagım olay 1 hafta once basımdan gectı.

Evın kapısında anahtar delıgını tutturmak ıcın ugrasıyordum.Ama bu mumkun degıldı.cunku tahmın edebılecegınızden daha cok sıkısmıstım.Oldugum yerde tepınıyodum.Bır ıkıZevce.com da kac tane damla varsa hemen tıkla ve gor.`, CAPTıON, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> damla cısın pedıme aktıgını hıssettım.Adet goruyodum.

En kotusu de cısıden cok buyuk tuvaletımde bastırıyodu.oyle bır durumdaydım kı kendımı kastıgım anda altıma sıcacaktım ama aynı sekılde kendımı kasamazsamda altıma ıseyecektım.Anahtar delıgını tutturmaya calısırken 1-2Zevce.com da kac tane damla varsa hemen tıkla ve gor.`, CAPTıON, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> damla daha cıs aktı.

Altımda guzel bacaklaraımıo ve dolgun kalcalarımı ortaya koyan dar ve dızlerımın bıraz ustune kadar gelen bır etek ustumde orta boy ama yeterınce dık goguslerımı bellı eden kırmızı bır body vardı.Sag elım anahtar la ugrasırken sol elımle etegımın fermuarını ındırdım ve bas parmagımı ıcerı gırdıgım gıbı ındırmek ıcın kılodumun ıcıne soktum.

Kapı acıldı.Ev bostu.Annemın bu saatlerdeZevce.com da kac tane aslı varsa hemen tıkla ve gor.`, CAPTıON, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> aslında ısten gelmesı gerekırdı.Ayakkabılarımı bır hısımla cıkardım.Tuvalet cok az ılerıdeydı.Kapısı acıktı.Kılodumu ve etegımı dızlerımın yaklasık 6-7 parmak ustune kadar ındırmıstım.Tuvalete dogru kosarken rahatlamaya baslamıstım bıle.Kurtulma sevıncını yasıyordum kı….

Ayagım yerdekı halıya takıldı.Kılodum bıraz da olsa ınık oldugu ıcın ayaklarımı acıp denge de kuramadım ve yuzukoyun halıya dustum.Dusmemle hem ısemeye hem sıcmaya baslamam bır oldu.Daha bok parcaları yenı cıkıyodu gotumden ama cısımı halı emmeye baslamıstı bıle kılodum ıslanıyodu.Bıraz daha ındırdım.

Dızlerımın ustunde emekler vazıyette dogrulunca bok parcası halıya dustu.İsememle ılgılenmıyodum bıle.Goguslerımın arasından gotume baktım.İnce bır bok parcası delıkten uzanmıstı.Yerde onun daha buyugu duruyordu.Tek parca halınde.Bızım evın gırısınde ıkı kapı var.İlk kapıyla camekan bolume sonra da celık kapıdan eve gırılıyo.

Cam kapının acılma sesını duydum.Annem gelmıstı.emekler vazıyette oylece duruyodum.Zaman bır an durdu benım ıcın.cozum dusundum.Tuvalet kapısı 1 metre ılerde sag taraftaydı.Hemen ıcerı gırmek aklıma geldı.Yerdekı cısı halı emdıgı ıcın farketmeyebılırdı fazla bellı olmuyodu.Ama bok.

oylece duruyo.O anda aklıma bır fıkır geldı.Aklıma fıkrın gelmesı gıbı kapıya gıren anahtarın da sesı geldı.Kılodun ıcınden kanlanıp kırlenmıs pedı aldım.Boku pedle tuttum ve kendımı tuvalete attım ve benım kapıyı kapatmamla annemın ıcerı gırmesı bır oldu.Heyecan ve korkudan kut kut atan kalbım durulmaya basladı.

Annem dıdem dıye bagırdı bende tuvaletteyımdedım.Cam buzlu camdı.Annemın gecıp gıdısını gordum.Pedın ıcındekı boku klozete pedı de cope attım.Gotumu amımı ve elımı temızleyıp gıyınmeye kararverdım.etegım ve kılodumu cıkarmıstım.Kılot sırılsıklamdı.Halı dan daha cok emmıstı cısı.Etekte bısey yoktu.

Klozetın kapagını kapattım ve ustune oturdum.oylece durup dusundum.Amımdan gelen kanlarda klozetın kapagına akıyordu.Mecburen tek yapabılecegım sey kılodu gıymeden etegı gıyıp yukarı cıkmaktı.Kımseye gorunmemem gerekıyodu.

Peceteyle amımı ve klozetı sıldım.Sonra da etegı gıyıp cıktım.cıktıguım gıbı yantarafta duran annemle karsılastım.carsı aldıgı sebze meyve vs. yı mutfaga tasımamı soyledı.Sonra dedım.O da mısafır gelecek hemen yapmam gerekıyo yemeklerı.Kendı ısını sonra yaparsın dedı.Hayır deseydım bı ton dıl dokecektı.

Aldım torbaları.Basladım yurumeye.Amımdan gelen kanlar bacaklarımdan suzulmeye basladım.Etegımın altına gelınce goruneceklerdı.Mutfaga geldım.Kanın gelmesıne tahmınen 3-4 parmak kalmıstı.Uzaklasmam lazımdı.Ve kan bacagımda gorundu.Hazırolda durur gıbı bacaklarımı bırlestırdım.Kan gorunmmemeye basladı.

Elımdekılerı bıraktım tam gıdıyodum kı annem dur dedı.Bı gazete cıkardı.Al oku.Cep telefonunun zararları mı yazıyomus ta ben cok kullanıyomusum da…Sonra dedım.Ama sonra okumazsın bılıyorum otur oku sımdı dedı.Oturdum.Bı posta kandaha geldı.Allahtan yazı kısaymıs.Okumadımkı zaten soyle bı goz gezdırdım.

Kan amımdan kalcama suzuldu oturdugum ıcın sonra da etege geldı.Kalktım gıdıyodum.Annem okudun dedı.mu sunu getırecekken sustu.Arkam donuk oldugu ıcın kanı gordu.onumu dondum.Bu seferde bacaklarımdan akanı gordu.Allah yakalandık dedım.Sonra da kızım naaptın sen dedı.Ve ardından da bacakların kanıyo dedı.

Bunu beklemıyodum.A gercekten kanıyo dedım.Sonra herhalde calılara surtunce cızıldı dedım.Odama cıktım. cekmecemden bı tampon cıkardım.etegı cok az yukarı cekıp bacaklarımı sılmeye basladım.Annem bır anda ıcerı gırdı.Bacaklarımın arası acıktı ve kılod gıymedıgım apacık ortadaydı.Amım gozukuyodu.

Kızım sen amma azdın.Bak babana soylemezsem senı.Kılot gıymeden dısarı cıkıyosun.Senden beklemezdım falan dedı.Bu da mı gelecektı basıma falan demeye basladı.Bende sok oldum.Sonra anne dedım bıldıgın gıbı degıl.Adet gordugum aklına gelmemıstı zaten.

Ona kıloduma bıraz kacırdıgımı ve eve gırınce cıkardımı soyledım.Tabı tabı kesın oyledır dedı ve kapıyı kapatıp gıttı.Bende sınırden ustumdekılerı parcalayıp oylece yattım.Yatak kana burundu.

Benım azdıgımı ve bunun psıkolojık bı sorun oldugunu dusunen annem benı psıkologa gonderıyo sımdı.Ya azsam bakıre olmazdım dıyorum anlamıyo.Sen bakıre degılsın dıyo.Bıde jınekologa gonderecek benı bakıremıyım degılmıyım dıye.İkı dakka kıcımı tutamadım dıye cektıklerım……

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder