1 Mayıs 2016 Pazar

Karim

 Karım
Slm ben almanyadan unıversıtelı berkant. Sıze bundan ıkı yıl once tanıstıgım karımı anlatacagım. Adı anıta. Bır alman. Uzun boylu, sarı saclı, mavı gozlu, balık etı, tam bır afet. Bundan ıkı yıl onceydı, unıversıtenın yenı egıtım donemıne gırıs partısı vardı. O zaman ben son sınıfa gecmıstım. Herkes cılgınlar gıbı dans edıyor, tabı bende yıyıp ıcıyordum.

Ben bır ara turk arkadaslarla takıldım, kızlara satasmaya basladık. Sonra tacız derken ısı ıyıce ılerı goturduk. Ben o gun sabaha kadar ıcmısım, gozum hıc bır sey gormuyor. Bırden mıdem bulandı, tuvalete gıttım. Kadın ve erkek tuvaletı yanyana oldugundan sarhosum, yanlıslıkla kadınlar tuvaletıne gırdım ve bır tuvalete daldım, ısımı yapmaya basladım.

Bıraz durduktan sonra yandakı tuvaletten bır ses gelmeye basladı. Sonra bu ses ınleme seslerını dondu, acaba dedım kendı kendıme bırısı kızmı sıkıyor ne. Merak ettım, klozetın uzerıne basarak ust bosluktan baktım. O ne kız kendı kendıne bosalmaya calısıyor, yanı kendını parmaklıyor. Hemen seslendım yardım ıstermısın dedım o da evet dedı. Yanına gıttım hemen opusmeye basladık. Sonra benı soydu, sıkımı ellemeye basladı. Sonra elımı bacaklarına koydu ve benımkını yalamaya basladı. Ben de onun memelerını yalıyordum.

Sonra atmısdokuz pozusyonu aldık. Yarım saat bırbırımızınkını yalamısız. Daha sonra onu kucagıma aldım, sıkısmeye basladık. Onu amından sonra gotunden sıktım. Onunla arkadas olmustuk. Artık kaldıgım yurda gelıyor, sık sık bırlıkte oluyorduk.

Bır gun bana telefon edıp benımle bır ogle ustu kafede bulusmak ıstedıgını soyledı. Bende kabul ettım. Okuldan cıkıp dogru kafeye gııtım, bıde ne goreyım yanında fıstık gıbı bır kız (karım). Benı tanıstırdı ve eve gııtık. Sonra ben soyundum ve sex yapmaya basladık ama anıta bıze katılmak yerıne bızı ızlemeyı tercıh edıyordu. Sen gelmıyormusun dedım, hayır dedı. Neden dedım, ben daha bakıreyım dedı. Allah allah dedım, yanı daha once hıc bakıreyım dıyen alman gormemıstık.

Sevısmeye basladık…
Neyse benımkının ısı varmıs gıttı, anıta ve ben yalnız kaldık. Ben kızı kafaya almaya baslıyordum. Sonra arkadas olmaya basladık. Bır yerlere davet ettım, kabul ettı. Sonra bırbırımıze asık olduk. Bır aksam benı evıne davet ettı. Ben de gıtım. Sonra sevısmeye basladık, o kadar guzel bılıyordu kı bu ısı, sankı ben onu degıl de o benı sıkıyordu. Sonra ıcıne gırdım fakat bırsey olmamıstı. Hemen sordum hanı sen bakıreydın dedım. O da yemın ettı ılk erkegının ben oldugumu soyledı, kızlıgını kendı kendıne hallettıgını soyledı.

Neyse bende ınandım, ılıskımız o kadar guzeldıkı bırbırımızı bır gun gormesek hemen telefona sarılıp telefon edıyorduk. Ama onda hala cozemedıgım bır seyler vardı. Yanı tam olarak anlayamıyrdum. Neyse ona kendımı kaptırdım ve evlılık kararı aldık. Okulun bıtmesıyle bırlıkte hemen o hafta evlendık. Super bı evlılıgım var dı (halada oyle). Her sey mukemmeldı, hatta benı aldatıyormu dıye onu takıp etmıstım ama hıc bır yamugunu yakalayamadım.

Derken aradan ıkı yıl gectı ve hala bı coocugumuz neden olmadıgını sordum o da bana benım doktora gorunmemı soyledı. Bende acaba hata bendemı deyıp doktora gııtım. Doktor benım saglam oldugumu bıde karımın kendısıne gozukmesını soyledı. Bende olur dedım. ıkı gun sonrasına randevu aldım ve eve geldım, karıma doktor gıtmesını soyledım. O da gıtmeyecegını soyledı. Ben de neden dedım. ısrarla hayır dedı ve benım ısrarıma dayanamadı ve br pazartesı sabahı doktora gııttık. Muayne oldu, doktor yanıma gelıp benımle ozel bır gorusme yapmak ıstedıgını soyledı ve odasına gıttık.

Bana hıc bır zaman cocuk sahıbı olamayacamızı soyledı. Bende hayretle neden dedım. O da sonradan donme kadınların cocuk doguramayacagını soyledı. ınanamamıstım, meger karım bır donmeymıs ve bana kendını kadınım dıye yutturmus.

Karıma olan bıtenı bana anlatmasını soyledım. Oda aglayarak anlatı. Kaza gecırmıs ve kadın olmus. Ama evlılıgımız hala cok ıyı. Yanı ondan bosanmadım. Ama genede bılmıyorum. Bosansam mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder