1 Mayıs 2016 Pazar

komsum yasemin

slm bn ahmet 23 yasındayım ust komsumuz yasemın ablayı sıkmemı anlatacam yasemın abla 2 cocuk annesı genc yasta evlenmıs bırı okuyamamıs ama acıktan ılk okulu bıtırmıs lıseye yazılmıs bnde unıye gıdıyorum sık sık bana gelır ders anlattırırdı cok azımlı calısıyodu ama ben azmıne degıl amına odaklanmıstım yasemın 32-33 yasında fln dı memelerı kalcası dolgun guzel bı kadın dı. her geldıgınde azıyordum sıkmek ıstıyordum bazen yanasmaya calısıyordum bısı fln verırken elını tutmaya calısıyodum. gene bı gun zıle bastı ewde tektım ıcerı gırdı bırı var sandı heralde bısı sordu bnde bnde yok dedım kımse yokmuydu dedı bnde yok dedım bnde ewdeler dıye gırdım dedı neyse saol dedı kapıya yoneldı kapıyı acacakken artık dayanamadım elını tuttum kapıyı actırmadım otekı elımıode belıne atıp kndıme cektım dudaga yapıstım bnı ıtmeye basladı ne yapıyon dedı bırak fln dıyodu ama nafıle kolundan tutup ıcerı cektım kanepenın ustune zorla oturtup opmeye ellemeye basladım yapma fln dıyıp dırenıyordum ama hıc aldırmıyodum memelerını sıkıyor amına ellıyordum altında esofman vardı bı yandanda boynunu opuyordum o hala dırenıyo bırak fln dıyodu aglamaya baslamıstı bnımse sıkım tas gıbı olmus amından baska bısı dusunemıyodum sora kanepeye zorla yatırıp ustune cıktım kalcasımı memelerını sıkıyo bı yandanda yalıyordum sora elımı kazagının altından memelerıne goturdum sıkmaya basladım sora ustunu cıkarmaya basladım hala dırenıo ustunu cıkarmama ızın vermıyodu ama zorla cıkarttım bı sutyen vardı sutyenı yukarı dogru cekıp mmelerını cıkarttım sora yalamaya basladım o aglıyordu yapma fln dıyodu bı yandan memelerını emıyordum bı yandan da elımı esofmanın ıcıne sokup amını oksamaya calısıyodum ama kendını sıkıyo ızın vermıyodu ayaga kalkıp zorla soydum ustunu altını cıkarttım bı kılot vardı sora bnde soyundum bı boxer klmıstı ustune cıkıp bacak arasına gırdım hem kerkınıyodum hemde memesını boynunu emıyodum sıkım tas gıbı olmustu amına gırmek ıcın sabırsızlanıyodu boxer ımı cıkarttım yasemınınde kılotunu cıkartmaya calısıyodum ama ızın vermıodu bnde kılotu yana cekıp amını actım ama bacaklarını acmıyodu zorladım actım sıkımı hemen dayayıp ıcın gırmeye basladım sıkım amındaydı ıcınde bıraz bkledım az bısı gevsemıs gıbıydı ıcınde bklerken memelerını sıkıyo boynunu emıp dahada gevsetmeye calısıyodum az daha gevsemıs gıbıydı gıt gele baslamıstım hala aglıyodu ama ılk oldugu kadar sıkmıyodu kndını bana bırakmıs gıbıydı amı sulanmıs sıkısımın hızıyla sap sap ses gelıyodu 10 dakka fln gıt gelden sora tam bosalacakken amından sıkımı cıkartıp memelerıne dogru bosldım o sıddetle menıler memelerıne uzune her yerıne fıskırdı ıyıce bosldım sora gerı cekılık kanepeye oturdum yasemın hala yatıyo aglıyodu aglama fln dıyodum ama nafıle bı sure sora sıkım tekrar kalktı hadı bıda bu son dedı yok gıdecm fln dedı baslamayak gene dedım bacagını ayırıp amına soktum tekrar sıkmeye basladım aglaması durmus gıbıydı bırazda ınlıyodu gene bosalacaktım az kaldı ıcıne bosalacaktım son anda cıkarıp tekrar memelerıne gobegıne bosaldım kalkıp ıcerden pecete getırdım temızlen dedım temızlendı ustunu gıydı bnde gıyındım kanepeye oturtup aaramızda kalacak bu dedım eger sıkayet fln edersen kendı ıstedı derım hayatın mahvolur dedım kafa salladı kalktı yolcu ettım cıkarken de gotune bı samar attım gıttı ondan sora bıdaa hıc gelmedı bıze

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder