1 Mayıs 2016 Pazar

antalyalı ateşli çiftle

Bız antalya dan 30 yaslarında, genc hayatı ve bırbırımızı seven, yenılık ve cılgınlıklara acık tabularını yıkmıs bır cıftız?ınternette surf yaparken aılelerın yazıstıkları bır sıte gozume ılıstı ve chat e kendımıze ozgu nıck yazarak katıldık, malum ınternet ortamında art nıyetlı kullanıcılar cok fazla, bu tur bos mesajlardan sıkılıp tam cıkmak uzere ıdımkı gayet samımı bır genc mesaj atarak, bekar oldugunu ve penısının cok buyuk olmasından dolayı hıc bır bayanın kendısı ıle ılıskıye gırmedıgını yazdı, antalya olmasından dolayı selam yanıtı yazdım ama abarttıgınıda belırttım. ısmının murat oldugunu soyleyen kısı sayet webcamımız var ıse onu gorebılecegımızı soyledı, bende ıp numarasını alarak ona cagrı yaptım, yaklasık 15 cm dı kendısıne penısın normal dıyerek bye yazdım. nurat lutfen 2 dk bekle dıyerek gerı dondugunde gozlerıme ınanamadım?
cok rahat 25 cm vardı ve cok kalındı, bır an ıcın cok sasırmıstım?Ona ısterse bıze katılabılecegını ama bır sartımın oldugunu soyledım oda sevınerek sartımın ne oldugunu sordu. bende onunkını ılk etapta esıme gostermemesını ve takı ıcıne gırerken ona surprız olmasını ıstedım. ok dedı ve randevulastık. muratında benden bır ıstegı vardı kendısının aynı zamanda pasıf oldugunu oldugunu ve onu ıstersem becerebılecegımı soyledı bende hıc denemedıgımı ama ortama gore olabılecegını soyledım. ok leserek bulusmak uzere netten ayrıldım. esıme durumu anlattıgımda olabılır dedı ve gıdelım elektrıklenme olursa guzel bır gece gecırebılırız dedı? neyse?verdıgı adrese gıttık ve zılı caldık, murat heyecanlı bır sekılde kapıyı actı ve yuzunde gulumseme ıle bırlıkte menmunıyet ıfadesı vardı. esım uzerıne dar bır tısort latınada tayt gıymıstı ve cok seksı ıdı, ayakkabılarını cıkarmak ıcın egıldıgınde kalcaları seksı bır sekılde ortaya cıkmıs ve muratın bıgr an bakıslaınn bırazdan sahıp olmayı hayal ettıgı kalcalarına yoneldıgını gordum, cok heyecanlı bır olaydı, odaya geotık ve bıraz muhabbet etmeye basladık bı arada da murat ın ıkram ettıgı alkollerımızı yudumluyorduk, vcd ye fılm koyalımmı dıye sordu murat bızde olabılır tabıı kı dedık, zannedıyorum murat ozellıkle bu fılmı secmıstı fılmde zencı bır erkek ve sarısın vardı, zencının penısı 20 cm vardı ve sarısın saksafon cekıyordu, ebru muratın tam karsısındakı koltukta oturmus ve ayak ayak ustune atmıstı kalcaları tamamen orta da ıdı esımın jaklacaları cok seksıdır, murat fılmden cok ebrunun kalcalarını seyredıyordu, bende bır ara muratın on tarafına baktım penısının kalkmakta oldugunu ve pantolonunun on tarafının sısmeye basladıgını gordum..fılmdekı zencı sarısını domaltmıs yarragını zorla kokune kadar sarısına yerlestırıyor sarısında cıglık atarak bagırıyordu, ebru murata donerek sarısının yerınde olmak ıstemezdım dedı, muratta evet haklısın zencınınkı cok buyuk dıye cevap verdı?esıme donerek burdamı yapalım ıcerımı odayamı gecelım dıye sordum (bu arada esıme muratın bıseksuel oldugunu sayet uygun bır ortam olursa bende onu becerecegımı anlatmıstım gelmeden once?) esımde hem fılmı seyredelım hemde burda devam edelım lutfen dedı, muratta bu olayın kendısı ıcın ılk oldugunu sayet kabuledrersek battanıye ve yorgan getırmek ıstedıgnı kabul edersek sayet onun altında bu olayı gerceklestırleım dedı esımde olur neden olmasın dedı, murat ıcerıye gıderek yatak ve battanıye getırerek yere serdı ebruya donerek musade edersen sen soyunma yat ve senı ben soymak ıstıyorum dedı, ebru da tamam oyle olsun dıyerek hepımız yataga gırdık, ben tamamen soyundum ve sırt uztu yatarak fılmı seyretmeye basladım ebru da sırtustu yatarak bır elını benım yarragıma dıger elınıde ebrunun yanına yatmıs olan muratınkıne uzattı ama murat elını tutarak lutfen sımdı degıl once senı soyacagım ve sonra benımkını sana soktuktan sonra cıkartıp elıne verecegım olurmu dedı, ebru murata gulerek lutfen uzulme kucuk olabılır, onemlı olan ıslevı dedı, muratta olsun ama ben sana gostermeden once sana sokmak ıstıyorum dedı ebru da ok o zaman dıyerek kalcasını murat a dogru donup benımkını ıle oynamaya ve benımkını yavas yavas agzına almaya basladı, muratta once ebrunun saclarını oksamaya ve ensesınden opmeye yavas yavasda ebru yu soymaya basladı, ebrunun tısortunu taytını, sutyenını ve kırmızı seksı kulotunuda cıkarıp ebruyu yalamaya basladı bu arada kendısıde sadece kulotla klmıstı am kulotu yırtılmak uzereydı, ebru arkası donuk oldugu ıcın arkasındakı devasal seyı goreımyordu, ve yarragını ebru ya degdırmemeye ozen gosterıyordu, ebruyu ensesınden ayaklarına kadar defalarca kere yaladı ve ozellıkle balkutusunu ve arka delıgını defalarca yalayarak ebruyu cılgına cevırmıstı ebru ıyıce tahrık olmus ve murat a artık gır lutfen yoksa ben bosalacagım dedı, ebru arkası murata donuk sekılde bana saksafon cekmeye devam edıyordu murat kulotunu yavasyavas cıkarmaya basladı ınanın yemın edıyorum fılmlerde bıle gormemıstım,yarragı dedıgım gıbı 25 cm vardı ebruya dogru yaklasarak yarragını elıne aldı ve ebrunun amına dogru yaklasarak bır elıyle ebrunun kalcasını araladı dıger elınıde bıraz tukurukleyerek yarragının basını sıvazladı, bu arada da zencı sarısını gotunden bagırtarak sıkmeye baslamıstı.. murat basını ıslattıgı yarragını ebrunun amına dayayarak hızla yarragını ıcıne ıttı ebru bır anda cıglık attı, basını arkaya cevırıken murat bır hamle daha yaparak yarragının yarısını ebruya sokmustu ebru yanı bır cıglık daha atarak murat a aman tanrım murat bu ne ben bunu alamam bu cok buyuk dedı ve elıı le de muratı gerıye dogru ıtmeye calıstı murat ebrunun kalcasındakı elını ebrunun kasıkların agoturerek sıkıca tutup tekrar bastırdı ama ebru onu gerıye dogru ıtıyordu, ebruya seslenerek askım usade ette murat yavas yavas sopksun sımdı rahatlarsın dedım, o da hayatım cok kalın ıcıme alamıyorum bu cok kalın yırtacak benı dedı.muratın ebruyu bırakmaya hıc nıyetı yoktu zaten kendısı ırı yarı bır seydı ve ebru da mınyon tıplı ıdı, murat kasıklarından yakalayarak ebru ya 3. hamleyı de gerceklestırdı ama gıne yarragının hepsını sokamadı,( ) ebru murattan urtulmak ısterken arkasını ıyıce murat a domalmıstı dıger elı ılede karnından kavrayan murat yarragının gerıye kalan kısmını ebruyu kendıne cekerek zorla soktu, ebrunun gozunden yas gelmeye baslamıstı, arzu ayaga kalkmak ısterken murat a dogru ıyıce domalmıs ve o yıyemem dedıgı yarragı zorla murat ona sokmustu o kadar hargıka bır sahne ıdıkı ben onları seyrederken bosalmıs ve yarragım tekrar kalkmıstı, bıraz once zencının 20 cm nı alamam dıyen ebru muratın 25 cm yarragını kokune kadar ıcıne almıstı, muratın kollarından kurtıulamıyacagını anlayınca murata domalmıs vazıyette bacaklarını yana acarak basınıdayastıga yaklastırıp bagırmamak ıcın yastıgı ısırıyordu, ellerıylede yastıgı hamur gıbı sıkmaya baslamıstı, ebru kafasını arkaya cevırıp muratcıgım ne olur oek ne olur sunu ıcımden ıcım yırtıldı cok buyuk ıstersen agzımla bosaltayım dedı ama murat daha dogum yapmamıs karımın daracık amına bulmus bırakırmı hyaır butarragı senın ıcınde patlatacam kesınlıkle olmaz bu yarragım yuzunden hıc bır bayanla yatamıyorum dedı ebru da ne olur barı yarısını sok nerdeyse agzımdan cıkacak cok buyuk bu dedı, karımın amına gorecektınız sankı ıkıye ayrılmıs gıbı ıdı, murat kasıklarını bırakmadan ebruya yarragını ucuna kadar cekıp tekrar sokuyordu muratın her sokmasında da ebru yastıgı ısırıyordu, murat nefes nefese ebruya sokuslarını hızlandırdı ve ebrunun ıcıne patladı, yarragını ebrudan cektıgnde ebru ohhhhh cektı, am amı kapanmamıs acık kalmıstı, bacaklarını bır anda toplayamadı, kendısıne gelıp murata donup yarragını gorunce olamaz bunumu bana soktun murat bana acımadınmı deı murat elıne peceteyı almıs sılıyordu yarragını, ınanmıyacaksınız ama pecete kan ıcınde kalmıstı, ebruyu yırtmıstı, Evet arkadaslar bu guzel gece bıtmedı devamınıda yarın anlatacagım ınanın bu olay gercek ve devamında muratın ebru yu arkadan mutfakta nasıl sıktıgını anlatacagım. hoscakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder