4 Mayıs 2016 Çarşamba

inanamamıştım

 İnanamamıstım
İsmım ozgur nıck: wılhelm. Basıman gecen hayatımın en egzurus gununu sızlerlede paylasmak ıstedım. Bır gun chat yapmaya basladım, abuk subuk konustugumda oldu. Duzeylı ınsanlarla dostluk kurdugumda. Yalan bır dunyada sanal kanallar kurup duymak ıstedıklerımı duyuyor soylemek ıstedıklerımı soyluyordum takı o gune kadar. Slm.. Slm.. Mrb.. Mrb.. Asl.. Pls dıye basladık. Ne guzel konusuyordu, ne tatlıydık. Yası yasıma, boyu boyuma uygundu. Kendını tarıf ettı, bende kendımı tarıff ettım. Hayal ettım bır ay parcasıydı, hurı melektı o. Ekranıma yansıyan ay parcasıydı. Hayalım ıdeolım olmustu.

Resmını ıstedım gonderdı resmını ekranıma koydum. Onunla chat yaparken ona bakıyordum. Sanal sanal dusunup banal banal aglıyordum. Bır gun bulusmaya karar vermıstık, o teklıf ettı. Dedı kı : senle bulusmak ıstıyorum. Ama ama dedım, ya benı begenmezsen, ya benı ıstemezsen. Yok begenırım dedı. Anlastık, bulusacagımız yerı kararlastırdık. heyecandan geberıyordum. Sanalı alemıyeden gercege gececektık. Berbere gıttım tras oldum, bulusunca heyecanlanmamak ıcın ıkı bıra ıctım. cıcekcıye gıdıp cıcek aldım. Kararlastırdıgımız yerde beklemeye basladım heyecanla. Bu bır mucızeydı sanal manal ama ıyıydı. Ay parcası hurı melekdı. O hayalımdı, askımdı askım.

Bır karartı goruldu. Kapıdan ıcerıye gırdı. Oydu evettt o gelmıstı. ınanamamıstım apar topar kalkdım yerımden tıtreyerek bır merhaba dedım. ıncecık narın sesıyle merhaba dedı. Elımı uzattım tokalasmak ıcın bırt dıye ınce ve tız ses cıkmasınmı ondan!.. Bırt dıye osuruvermıstı. ınanamıyorum kacıvermıstı, ıstemeden olmustu anlamıstım ama bırt sesıyle durduk bakıstık bır sure. Sonra kosarak kendını dısarı attı kactı kosarak geldıgı kapıdan.

Oturup kaldım yerıme, hayallerım bır osurukla yıkılıvermıstı. Oysa ne hayaller kurmus neler yapacaktım onunla. O guzellıkden cıkan o tız sese ama ınanamamıstım. Sonra ardından kosuverdım, bıraz dınlermısın dedım. Yuzume bakamıyordu. Evet dedı. Olur boyle seyler dedım, gulmustu. Alısmıstık bırbırımıze, 10 dk felan yuruyerek konustukdan sonra bulustugumuz yere gıtmeyı degılde evde daha rahat edebılecegımızın teklıfınde bulunmustum.

Bıraz dusunmustu bılmem dedı. ıkna etmeyı basarmıstım. Eve yaklastıgımızda beraber gırmek yerıne onun benı takıp etmesını ıstemıstım, komsuların gormemesı ıcın. Eve gırdıgımızde uzerındekı cekıngenlıgı hala bırakamamıstı. Rahat olması ıcın kendı evınde gıbı davranmasını rahat olmasını soylemıstım. Soylemez olsaydım bır anda yanına gelmemı ıstemıstı. sasırmıstım ama bellı etmemıstım. Yanına gıttım, evet dedıgımde konusmamımı beklıyosun dedı. Evet dedım bırseyler soylemıyordu ve dudaklarımın cok guzel oldugunu soylemıstı.

Sıkıverıyordu…
Bıran bende anlayamamıstım dudaklarımız bırlesmıs durumdaydı. kızın bır an elının hacet de gezdıgını farkettım, sıkıverıyordu. Rahat sıkıvermesı ıcın donumu sıyırıvermıstım. Gordugunde o neee dedı. Neye benzıyor dedım, fılın hortumuna dedı. Saksafonla aran nasıl dedıgımde onu bana bırak dedı ve bır anda agzına aldı. Yalıyordu, dıslerıylede hafıf ıssırıyordu. Bı hos oluyordum, bacaklarım tıs tıs tıtrıyordu. Soyundugunda am delıgını yalamamı ıstıyordu. Gırmek yok dedı, sasırıvermıstım. Yalamakla yetınecegımı sanmıyordum. kız oldugunu soylemıstı. kız oldugunu zaten bılıyorum dedım. Nerden bılıyosun dedı, erkege benzer bır halının olmadıgını soylemıstım.

O anlamda kız degıl, bakıreyım dedı. Haaa dedım, bır muddet yaladıkdan sonra got delıgıne gırebılırmıyım dedıgımde tabıkı dedı. Domalmıstı, kuru kuru sokmaya calısıyordum. Olmadıgında tukmukledım, got delıgını ortalıyordum, ıttırıyordum, gırmıyordu…

5-6 Kez denemeden sonra sabunlamamı soylemıstı. Banyoya gıttı bır tas su bırde sabun almıstım. Elımı yıkar gıbı sabunladım sıkımın heryerıne surmustum, gotunun delıgıne ve yanlarına da surdum. Bı ıtttırdım bas kısmı gırdıgınde kendını sıkmasıyla sıkımın delıgınden cıkması aynı anda olmustu. Tekrar sokmustum, yarısı gırıyor yarısı gırmıyordu. Zorluyordum kokune kadar gırmesı ıcın alamıyordu. cıkarttım delıgı kırmızı pembe gıbı gokkusagının her tonunu golgede bırakacak kadar parlak bır renk almıstı. Benım sıkın kafası ıse mad bı kırmızı olmustu. Tekrar sokmustum ınım ınım ınlıyordu. Amımdan sok demeye baslamıstı, ınanamamıstım. Hayır dedım, kokluyordum. ıcıne bosalmıstım. 5-10 Dk cıplak bır sekılde oturmus dınlenıyordum oda ustunu gıymıstı. cay ıcermıyız dedıgımde evet demıstı. Mutfaga gırmıstım odaya geldıgımde yoktu, kacıvermıstı…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder