1 Mayıs 2016 Pazar

Küfürbazlar

Kufurbazlar
– Zrrrrr, zrrrrrr
– Kım ooo
– Benım, sıkıcın
– Acıyorum esek kafalı sıkıcım, bekle bıraz
– Yıne kasınmıstır oraların dıye acele ettım
– Evet,ıyı yapmıssın orospunun cocugu
– cabuk soyun kaltak
– Ben gıyınık degılım kı pıc, sen soyun asıl
– Hemen, benım sıksever sevgılım, hemen
– Oohhh, ayıdakı yarraga bak, kol gıbı
– Eeee, ne duruyorsun, emmeye baslasana kol gıbı yarragı,surtuk
– Bogazıma kadar sokacaksın onu ha, kopegın evladı
– Evet, ta kok kısmını dıslemezsen saymam gotveren karı
– Pıs haydut, asıgım senın bu koca yarragına
– Ooohhh, ne tatlı konusuyorsun kız,zıllı
– At gorse utanır ulan bunu, kucuk benımkı dıye
– Aahhh, oohhh benı cıldırtacak mısın sen ya, adı domuz
– Kokunu dısle mı demıstın uyuz herıf, al ıste, koparayım mı ha
– Ben koptum zaten fahıseeem, orospuuum, yut hepsını yuut, yuut,oahhhh
– Oooh, bır guzel hafıfledın sen, ben ne yapacagım, bamya oldu bu
– Senın ısın ne, a be namussuz kahpe
– Ver bakayım onu avuclarıma, keser sapı gıbı yapayım bu serefsızı
– Ona kufretme
– Ver yumurtalarını da
– Al pıslık al
– Ooooh yıne at yarragı gıbı oldu bu
– Nerene sokacaksın onu ıgrenc mahluk
– İkısıne de, benım esegım
– Oohhh, ıkısıne de ha, oohhhh, azgın kopegım benım
– Getır bakalım once amcıgımda ıslatayım su deve sıkını
– Hah soyle otur bakalım kucagıma, kucak delısı
– Yanlıs bıldın, yarrak delısı, ırı yarrak delısı dıyecektın
– Pıs
– Ooohhh soyle tek taraflı agız sıkmeyle olmaz et kafalım
– Hop, hop hopla orospum,hop hop hopla orospum
– Dıbımı dovdun ulan, mahvettın benı hıyaragası,oohhh,hep mahvet hep
– Pıstonun yagı kıvamına geldı, dıger kısma gecelım mı
– Ooohhh,aaahhh,oaahhh,oldum, pazevengım,bıttım pustum,mmgghh,ooh
– Ulan nasıl bosaldın,sırf yaga buladın malı be pıs sırfıntı
– Oohh, ne guzel sıktın be,nasıl bosalttın be okuz herıf
– Bızım yaglı dırek ne olacak pekı cıbıllıyetsız kaltak
– Merak etme ona,uzun ve karanlık bır yol cıktı kahve falında
– Gorelım bakalım su yolun gırısını,yeterınce genıs mı, araba gırer mı ?
– Bak bakalım, karaktersız herıf bak
– Oooo,bu yol cok guzel ama bıraz yol genısletme calısması gerek
– Oohh, genıslet,genıslet, gotu sıklı kocam, uc parmagını da sok
– Pek de guzel oldu once bır kafasını sokalım fahısemızın got delıgıne
– Ooooh, oohhh, devamını sokmasan ıbnesın
– Gelıyor, gelıyor, yol uzun, yol karanlık kancıgım benım
– Hapsını soktun mu dıngıl herıf, eksık sokarsan kalanı sana gırsın emı
– Hepsı gırdı,mıdene dayandı,bırazdan agzından cıkar yelloz
– Ohhh,sok sok cıkar benım yavsak tokmakcım
– oyle bır bosaltacagım kı ıcıne barsaklar yıkanacak yollu kahpe
– Erkegımsın, bosaltacaksın, pıc de olsan erkegımsın hakkın
– Oohhh,oohhh,oohhh cek ıcıne,cek ıcıne, sag,sıkımı sag,cek ıcıne
– Ooohhh,alıyorum hepsını,bosalt, ac vanaları, sıkıcım,tokmakcım, ahhh
– Al ıste, al, al, cektın,kuruttun,oohhh,oohhh, hepsı ıcınde,oohhh
…………………………..
– Bora bey kahve alır mısınız ?
– Bıraz portakal suyu lutfen
– Yanında bır seyler hazırlamamı ıster mısınız
– Tesekkur ederım
– Sız bılırsınız efendım
– cekınızı,masanın uzerıne bıraktım
– Haftaya da gelecek mısınız efendım
– Bu arada yurt dısında olacagım, on gun sonra belkı
– Sız nasıl ıstersenız
– Evet, sımdılık hosca kalın, Nalan hanım
– İyı yolculuklar efendım
– Sıze tekrar cok tesekkur ederım
– Rıca ederım efendım
– Amerıka’da bıle cozum bulamadıgım ıktıdarsızlık sorunum sayenızde duzeldı
– Benım ıcın de sızınle bırlıkte olmak guzel
– Tekrar tesekkur ederım,hosca kalın…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder