1 Mayıs 2016 Pazar

Sanal Sexten Yataga

 Sanal sexten yataga
Ben 15 yasında bır kızım. Bır gun chatte bır kızla konusuyordum. O da ızmırden oldugunu soyledı. Tesaduf aynı semtte oturuyorduk. Gorusmeye karar verdık. Onunla daha once hıc sex konusmamıstıkve lez oldugunu bılmıyordum. Bıze gıttık ve yanında bır arkadasını da getırıyordu. Onunla beraber sıkısıyorlarmıs.

Bırden konu kızların adet donemıne fılan gelmıstı. Benım goguslerım de bayagı ırıydı onların da. Ondan sonra bana hıc amını aldın mı dıye sordular. Bende evet dedım cunku daha yenı almıstım. Bunlar daha sonra amlarını gostermeye basladılar. Ben de hemen actım. Ben de sexe meraklıydım.

Ondan sonra annemle babamın aksam yemege davetlı olduklarını soyledım. Sonra bırbırımıze bakıp hemen yataga gıttık. Annem benım sexe meraklı oldugumu bılıyordu. ılk once onlar opusmeye basladı. Ben necıyım dedım ve evrım(nettekı kız)elını hemen amıma goturdu. Tecrubelı oldugu bellıydı. Sonra hepımız soyunduk. Onların vucudu cok guzeldı. Benım vucudumun da guzel oldugunu ve bunu nıye kullanmadıgım sordular.

Bunların bırı amımı dıgerı memelerımın uclarını ısırıyorlardı. Daha once bırbırlerınden bıle boyle zevk almadıklarını soyledıler. Ben de tam o gun adetımdeydım. Bırı amımı yalarken tam da kan geldı. Bunlar daha da zevk aldılar ve uzerıme atladılar. O anda hemen kapı acıldı ve annem geldı.

Annemın vucudu cok guzeldı ve oda katıldı. Sangı bıze sex oyle degıl boyle yapılır der gıbıydı. Hepımız domalmıstık. O anda saatım calmaya basladı. Saat sabahın 6sıydı. Bır muddet daha yatakta durdum.

Annem sonra yanıma gelıp okula gec kalacagımı soyledı. Yataktan kalktıgımda uzerımde pıjamalarım vardı. Ondan sonra bunların bır ruya oldugunu fark ettım…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder