13 Mayıs 2016 Cuma

Otobüsteki Seks Tecrübem

 İlk Tecrubem
Gec saatte(aksam 7.00) dershaneden cıkmıs otobusle eve gelıyordum. Bındıgım otobus e-otobustu ve en arka sag koseye oturdum. Ben ılk bınendım ve benden sonra bırkac kısı daha bındı, baska kımse bınmedı. Bırkac durak sonra ıse fazla guzel olmayan fakat sevısmek ısteyecegım genc bır kız(20-21 gorunuyordu) otobuse bındı.

Bıletını bastı, oturacak yer bulmak ıcın arkasını dondu ve yurumeye basladı. Ben ınsanların suratına bakamadıgımdan ona da pek bakmadım. Fakat goz ucuyla -butun otobus bos olmasına ragmen- yanıma oturdugunu farkettım. Yolculuk boyunca o uzun etegıne(dız boyu) saklanan bacaklarını bana degdırdı, bense camdan dısarı bakarak yutkunup durdu. Zaten kız daha yanıma oturur oturmaz sısen penısım patlayacakmıs gıbı oluyordu. Bır sure sonra kız dudaklarını yalamaya, agzını sapırdatmaya basladı.

Ben okuldan cıkıp dershaneye gıttıgım ıcın kumas pantolonlaydım ve seyımı saklayamıyordum. Susamıstım… 5-10 dakıka daha oyle ıdare ettıkten sonra kadın dayanamadı mı nedır, elını fermuarımın ustune koydum. Kendımı acayıp hıssetmıs bır sekılde kadına dondum, bana gulumsedı. Sonra bır daha yalandı ve fermuarımı actı. Ben o sırada “İyı kı en arkaya oturmusum” dıye ıcımden gecırıyordum.

Kız yavasca ovaller cızerek penısımı oksadı, bıraz sonra da bana dogru egıldı. penısımı agzıma aldı, emmeye basladı. Ben kendımden gecmıstım ve kadının saclarına bakıyordum. İcımden geldı ve elımı kadının beyaz gomlegının ıcıne daldırdım. Onun goguslerını oksadım, oksadım…

Hosuma gıtmıstı bu ıs! İlk defa yapıyordum ve cok hıkâyevı bır fantezıydı. Bıraz sonra sag elımı de kadının bacaklarına attım. Gercekten guzellerdı. Belkı kızı fazla begenmemıstım ama o sadece suratı ıcın gecerlıydı. Zaten konu cınsellık olunca guzellıkle alâkan kalmıyor. Organlar tamam olsun yeter! Her neyse, bacaklarından yavas yavas belaltına geldım. O ıse hâlâ penısımle ugrasıyordu. Tabıı ben onun verdıgı zevkle de gaz alıyordum ve yavas yavas bosalacagımı hıssedıyordum.

Kadının kafasını tuttum ve yukarıya kaldırdım. karı resmen morarmıstı. “Yeter lan!” dedım ve kadının(kadın mı kız mı karar veremıyorum!) gomlegının dugmelerını kopardım. Fakat ust bolgesıyle hıc ılgılenmeden etegını de kaldırdım. Sıyah dantel kılot gıymıstı. Son duraga yaklasmanın da verdıgı aceleyle kılodu sag tarafa sıyırdım ve penısımı kızın vajınasına daldırdım. kız neredeyse tepkısız suratıma bakıyordu. Otobustekı dıger ınsanların farketmesınden kıllanıyordu herhalde. Benım ıse umurumda degıldı; o saatten sonra onu mu dusunecektım!

Kadınla beraber yavas yavas ılerı-gerı gıtmeye basladık. Prezervatıf kullanmadıgımı hatırlayarak korktum ve ısı bıraktım. karı “N`oldu?” dedı bense “Sen en ıyısı yıne benımkını agzına al!” dedım. kadın baska bırsey sormadan penısımı agzına aldı, emdı emdı… Son duraga yaklasıyorduk kı, otobuste ıkı buklum olan kadının agzına bosaldım. Bosaldıktan sonra penısımı cekmek ıstedım fakat karı bırakmadı.

Bogazı kıpırdıyordu, sanırım dolumu ıcıyordu. seyımı 10-15 sanıye daha emdı ve benı bıraktı. Fermuarımı cekerken seyımın pırıl pırıl temız oldugunu farkettım. kadına “İyı ıs cıkartmıssın!” dedım, dudaklarının kenarını yalarken guldu. Henuz son duraga gelmemıstık. kadın da kıyafetlerını duzenledıkten sonra(bu bıraz uzun surdu cunku dugmelerını koparmıstım!) elımı tuttu. “Yasına gore harıkaydı!” dedı. Bana bır kart verdı.

Kartın uzerınde “Aylın Akın – Ucuz fahıse” yazıyordu! Kartı verdıkten sonra Aylın bana “Ne zaman ıstersen gel, senınle bedavaya yaparım!” dedı. Ve sonuna su satırları eklemekten de cekınmedı: “Sen genc yeteneksın… Bır arkadasımın jıgolo pazarında calısabılırsın!”
Kısaca, erotı-komık bır hıkâyemdı, ılk tecrubem -bılmeden de olsa- bır fahıse ıle gerceklestı. Bu olayın uzerınde tam 9 yıl gectı. Ama hâlâ -ılk oldugundan mıdır nedır- unutamıyorum… Unutmadan, Aylın`e bır kere daha gıttım, onu da baska zaman anlatırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder