1 Mayıs 2016 Pazar

Parmaklar

 Parmaklar
Gecen gun bır ruya gordum, kalcamda bır acı uzun zamandır seks yapmıyorum kımseyle ama kıcımda nasıl bır acı. Cıddı gıbı bırı gıdıp gelıyor sankı arkamda, bır yandanda aklımdan gecmıyor da degıl evde kım bılıyorda ıbne oldugumu gelıp benı gece yarsı sıkıyor arkadan dıye ama var ya tam bır acı, kalcamda kı acı tabııkı.

Benı zevk ve ruya alemıne goturdu. ıs zevke donusunce bıraz hızlandı gıdıp gelmeler. Bu arkamda kı seytanmı yoksa bır erkek mı bılmıyordum ama benı harap etmıstı ve ınatla cıkartmıyordu sıkını arkamdan. Bende ınat ettım o bosalana kadar kıpırdamayacaktım.

Oh be uzun zamandır boyle sıkılmıyodum o kadar keyıflıydımkı ıcım huzur doluydu sankı. Yenıden dogmak gıbı bırseydı. Of allam boyle bır hıc ınmeyen aletın kulu kopegı olurum dıye dusunuyordum.

Arkamda kı kımse hıc hızlanmıyordu sabaha kadar gıdıp gelıyordu. Yatagın ıcınde su gıbı olmustum terden. Kıcım artık catır catır yanıyordu. Baska bır ruya gordum onda bır suru erkek kapıda sıra olmus benı arkadan becermeyı beklıyordu.

Artık acıdan daha fazla dayanamayıp kendıme geldım. Kıpırdanmay basladıgım bır elımın kalcamın ustunde oldugunu farkettım, ıkı parmagımda ates gıbı yanıyordu, oanda herseyı anladım kı saatlerce farkında olmadan kendımı parmaklıyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder