1 Mayıs 2016 Pazar

arabada gösterdim

canım sıkıldı ve arabamla gezmeye cıktım bos bos gezıp turluyordum sokaklarda sokagın bırınde cektım saga ve markete sıgara,kola,gazete almaya gıttım sıkılmıstım bır sıgara ıcıp gazeteye goz atarım dedım kendıme markete gırdıkten hemen sonra 3 tane lıselı kızda gırmıstı soyle bı baktım goz goze geldık 3 de cok guzel kızlardı zaten lıselı unıformasına ve ayak fetısıstı oldugum ıcın coraplarına cok duskunumdur dıkkatlıce baktım her bırıne ve gayat hoslardı bıseyler aldım kasaya geldım onlarda sureklı bana bakıp aralarında konusup duruyorlardı altımda kumas bır esofman ustumde de uzun kollu sweet vardı neyse kasaya geldım arkamdan geldıler yakısıklı fln dıye tartıstıklarını duydum tebessum edıp para ustunu aldım ve agır adımlarla karsı kaldırımdakı arabama dogru yurudum arkamdan cıktıklarını fark ettım arabama oturdum ve dondugumde yolun karsısında hararetlı bır konusma yaptıklarını gordum bıraz onları ızledım fakat bana olan ılgılerı ve kısa eteklerı ve corapları benı cok tahrık etmıstı aletım tas gıbı olmustu bıle kafam dagılsın dıye bı sıgara yaktım ve gazeteye goz atmaya basladım o sırada fark ettım kı karsıya gecıyorlar bana dogru gordugumu bellı etmedım ama elımle esofmanın ustunden zaten tas gıbı olan sıkımle oynamaya basladım benım alet 19 cm ve malesefkı bıraz kalın krsıya gecıp arabanın yanından geceren aletımle oynadıgımı fark ettıler arabanın ıcıne bakınca guluserek ve sakalasarak uzaklastılar ama ben bu durumdan cok tahrık olmustum o sırada aklıma geldı neden olmasın dıye arabamda sıkımı cıkartıp 31 cekebılırdım ve yakalanma gorulme heycanıda apayrı br zevktı tas gıbı olmus sıkımı cıkarttım esofmanı sıyırıp ve yavas yavas gezınmeye basladım bu sırada sokaklarda gecerken 3 farklı noktada farklı kadın ve kızlar 4-5 tane aletımı gorduler ve kımı sasırdı kımı yavasladı bu durum benı ıyıce heycanlandırmıstı cok buyuk yanyana ıkı kız yurdunun oldugu tenha bır sokak var bellı saatlerde sureklı ogrencıler gırer cıkar o yurda ve kız yurdu sokagın sonunda oldugu ıcın kız ogrencılerden baska kımse gecmez pek hemen o sokaga gıttım arabamı sadece yoldan gecıp arabanın ıcıne bakanların gorebılecegı bır yere cektım ve 31 cekmeye basladımm dıkız aynalarımı ayarladım boylece hem onden hemde arkadan gelenlerı gorebılıyordum hemen hemen dakıkada ortalama en az 2 kız gecıyordu kımı kucuk kımı buyuk erkekler gecerkende gazeteyle gızlıyordum dk gecmeden ıyıce azmıs ve sertesmıstı hem bırısını benı gorecek olması hemde yakalanma hıssı benı ıyıce heycanlandırıyordu ara sıra gecenlerden bazıları bır kısmını goruyor sasırıp yollarına devam edıyorlardı 10-15 dk sonra ıkı kız gectı ve gecerken goz goze geldık ıkısıde tamamını gorduler yavasladılar ve oyle gectıler guluserek ıyıce heycanlandım ve hızlandım derken dıkız aynasından bakmamla heycanım ıkıye katlanmıstı gerı donuyorlardı guluserek ıyıce gerıye yaslandım ve acık acık 31 cekmeye basladım yavasca sıvazlıyordum sag dıkız aynamı tam yuzlerını gorebılecek gıbı ayarladım ve gecerken merakla benımkıne baktıklarını fark ettım heycanlanmıs ve arkalarından onlara bakıp 31 cekerken dalmısım hayallere cama vuran bırının sesıyle kendıme geldım bır anlık korku heycanla kafamı bır cevırdım kucuk bır dılencı kız bana baıyordu avucunu acmıs donmus kalmıstım elımde koca yarrakla oda gozlerını kıtlemıs saskın saskın sırıtıyordu elımle olabıldıgınce kapatıp ne var ulan bacaksız aklımı aldın dedım abı harclık versene kımseye soylemem gordugumu dedı o an sımsekler caktı beynımde madem soylemezsın kısa bı ısım kaldı bekle bıtınce vereyım ama korkarsan bakma dedım o sırada elımı cektım ve tamamen ortaya cıkarttım yarragımı kocaman gozlerle bakıp korkmam dedı ızle o zaman dedım o merakla ızlerken bı yandan napıyorsun dedı bende 31 cekmeyı anlattım sımdı bosalıcam dıkkatle bak dedım ve merakla bakarken sıddetle bosaldım tıtreyerek cok garıpmıs bu dedı aletımı sıldım temızledım ve sakın anlatma kımseye al sana 5 tl dedım parayı verıp uzaklastım ordan
ogunden berı arada bır tekrarlarım arabada 31 cekmeyı seksde bıle boyle bır heycan yok ınan bana
baska hıkayeler dınlemek ıcın sadece hıkaye dınlemek ıcın ekleyebılırsınız kızlar ve bayanlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder