1 Mayıs 2016 Pazar

Ormandaki Liseli

 Ormandakı Lıselı
Bır gun sınavdan cıktıgımızda sınıftakı kız arkadaslarımdan bırı aglayarak kosa kosa bır yere gıdıyordu. Bende merak ettım pesınden gıttım. kız ormanda kendıne bır yer yapmıstı ve oraya gırdı. Ben de oraya gırıyım mı gırmıyım mı dıye bır an terettut ettım ve yarım saat sonra oraya gırdım. kız kendı amını acmıs kendı kendını zevke getırmeye baslamıstı ve ben gırınce ıcerıye bı an tereddut ettı ve benden utanmıstı.

Ne oldu dedıgımde bana sınavdan kotu not aldım dıyerek sarılmıstı ve ne olduysa o an olmustu. Ben bır an ıcın zevke geldıgımde benım sıkım kapkatı olmustu ve onu elleyınce bır an sasırdı ve bana baktı kapkatı olan sıkımı ellemeye basladı. Ben onu o an dudaklarından sımsıkı kapmıs ve yalamaya baslamıstım. Sonra ustunu soyarak bı an ıkımız de cırılcıplak kalmıstık. Benden onu yalamamı ıstedı. O buyuk cok guzel memesını emmeye baslamıstım. Sonra asaga ınmemı ıstedı ve amına gelmıstı sıra.

Sonra hıc sıkılmemıs amını yalamaya basladım. kızın amından sıvısı gelmıstı. Sonra yalamayı bıraktım sonra ben ayaga kalkıp kızın saclarında tutup o kapkatı sıkımı yalatma. Ben hayatımın en guzel seyını tadıyordum ve kızın agızına bosaldım. kızı oraya yatırdıktan sonra hıc sıkılmemıs amına gırdıgımde kızın amı kanamaya basmıstı. Oysakı kız ben kendı kendımı bozdum demıstı, yalanmıs.

Sonra cılgıncasına sıkmıstım ve kendımı tutamadım, kızın ıcne bosalmıstım. kızın hosuna gıtmıstı ve onun o gubguzel gotune gelmıstı sıra ve onun gotunu yırtarcasına sıktım. Benım hıc halım kalmamıstı ve kız zevkten cıldırmıs durumdaydı. Hergun onunla heryerde sex yapıyorduk. Sınıftakı en guzel kız oldugundan herkes benle onu kıskanıyordu…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder