1 Mayıs 2016 Pazar

bu kız sex ne demek bana ögretti

herkeze slm ben izmirden ahmet 22yasındayım bundan bir ay once kendisini cok arzuladıgım seda ismindeki arkadasım bana onumuzdeki hafta babam bana bilgisayar alıcak bize gelip bana bilgisayar ogretirmisin dedi.Birden benim kafamda bir ampul belirdi tabiki neden olmasın;dedım yuzune gulumseyerek.aradan yaklasık 2 hafta gectı ben sabırsızlanıyordum sedanın beni arayıp cagırmasını beklıyordum.En sonunda istegim oldu ve seda beni 2.hafta sonlarında aradı.quot;Ahmetcim internetimde geldi artık gelebilirsin tabi musaitsen.quot; dedi.Ben evlerine dogru yol aldıgımda aklımda ailesi varken bu isin nasıl olacagıydı.Eve vardıgımda kapıyı seda actı,iceriye girip ailesine slm vermek istedim fakat seda evde kimse yok dedikten hemen sonra dudaklarıma yapıstı.Bu arada seda 17 yasında ama cok cekıcı,olgun gosteren,muhtesem hatları olan inanılmaz bır kız.Beni bir yandan operken biryandanda odasına dogru goturuyordu.odaya vardıgımızda boynum morarmıstı bıle,beni sırt ustu yataga itti iteritmez pantolonumun dugmelerini cozmeye basladı.Ellerimi saclarına uzattıgımda ellerimi itiyor adeta delirmis gibi aletime ulasmaya calısıyordu.Uzun ve sıcacık aletıme ulastıgında bırıkı kere agzına aldıktan sonra goguslerinin arasına alarak kendini ileri geri yapmaya basladı.Goguslerinin arasında bana oturbir cektırıyor buda beni delirtiyordu yası kucuktu ama yasına gore ınanılmaz goguslerı vardı.Ben daha fazla dayanamayıp kızı kendime dogru cektım ve kalcaları tam gozumun onunde olacak sekılde altmısdokuz pozızyonuna soktum artık birbirimizi deli gibi yalıyor dilimi onun daracık tuylu amına sokup cıkarıyordum.seda zevk nagraları atmaktan benimkini yalayamıyordu.Kız daha cok delırmıstı toparlanıp banyoya gitti elinde ise krem vardı bununla napcaksın dıye sordum oda bana inanamıyacagım bır cevap verdi.Beni arkamdan sikmeni istiyorum dedi.İcimden sevincten bagırmak gelıyordu nedense seda hemen kremı kendı gotdelıgıne ve benımkıne bolca surdu.vıccıkvıccık olmustu.Sedanın gotune dayadıgım anda seda ınlemeye basladı ama ınanılmaz dardı.Buraya bırakın benimkını parmagımı bıle zor sokuyordum.İyice abanmaya basladım kremınde etkısıyle kafası bıraz gırınce geri kalanıda yavas yavas ama cok zevklı bır sekılde gırıyor benı zevkten ve bırazda acıdan bagırtıyordu.Sedaya baktıgımda ıse coktan ıptal olmus yuzu yataga yaslanmıs aglarmıscasına seslercıkarıyor yatagı yırtcakmıs gıbı cekıstırıyordu uzun saclarından tutup kendıme cektıgımde gozlerınden yas gelıyordu.sedanın gotune dogru bırazdaha hızlı abandıgımda cıglık attı bende genelde filmlerden duydugumbu cıglıkları arkaarkaya duymaktan zevk alan bırı oldugum ıcın ılerı gerı sert bır sekılde gıdıp gelmeye basladım.Seda neredeyse bayılacaktı gozlerı kaymıs dana gıbı boguruyordu.Gozlerini gorunce yaragımı dısarıya cektım.Bakire sandıgım icin Sedaya dayanamadıgımı onun amına girmek istedıgimi soyledim.Ben seninim bana ne istersen yap umrumda bıle degıl dıyınce o tuylu kibrit kutusu gıbı amını delırmıscesıne yalamaya basladım.Dİlimi sokup cıkardıkca seda delırıyor saclarımı cekıstırıyordu.artıkkıvamına gelmıstı.Sedayı yerınden kaldırıp ben yattım.kolundan tutup ustume oturmasını soyledım tereddut bile etmeden yaragımı tutup kalcalarını saga sola hareket ettıre ettıre yarısını almayı basardı,ama istedıgım kadar hızlı olamıyordu hepsını alamamıstı.Kendımı cektım kremı alıpbıraz yaragıma surdum seda tekrar aletı kendı yonetmek ıstıyorduOtuzbır cekercesıne oynadıktan sonra tekrar ustune yavas yavas oturmaya basladı.Bu sefer daha cogunu almıstı birazdaha hızlıydık seda kendı gıdıp gelmıyordu kalcalarını asagı yukarı oynatarak benı delırtıyordu.Klacalarından kavrayarak asagı yukarı yapmasına yardımcı oluyordum.biryandandatokatlıyordum.Hareket ettıkce cıkan sesler olaya ambiyans katıyor zevkten zevke atlatıyordu bizi.o yastakı bır kız nasıl bukadar guzel sıkısıyordu?Bu anlattıgım pozısyon benım en sevdıgım pozısyondu.Seda ustumde bıraz tepındıkten sonra onu domaltmaya karar verdım.Bu sefer amına gırıcektım.Domalttıgımda karsımdakı manzaraya dayanmak mumkun degıldı.Hemen sıkıme bıraz daha krem alarak dırek amına dayadım seda saha kalkmıs bırsekılde ılerı gerı kalcalarını benımkıne vuruyordu bu sefer hepsını almayı basarmıstı.İkimizde oh ahh dıye zek nagraları atıyorduk.Sedanın kalcaları yaragıma vurdukca calkalanıyordu Klacalarını tokatlamaya basladım.sap sap sesler geliyordu seda aniden buyuk bır sarsıntı gecırdı bosalmıstı halıyle bıraz yavaslamıstı ben ıse cok gec bosalan bırı oldugum ıcın bu sefer kontrolu ben ele aldım.Arkadan goguslerıne uzanarak ıkısınınde uclarını sıkmaya basladım.Arkadan oyle bır hızla amına gırıp cıkıyorudum kı ahoh demekten kızı opemıyordum dahı.Sonra sırt ustu yatırp yataktan asagıya ındım ayaklarımı yere koyup sedanın bacaklarını omzuma dayadım bıraz gıdıp geldıkten sonra bacakalrını bırlestırıp onu yan pozısyona aldım bu pozısyonun zevkını herkesın alması tavsıye ederım ozellıkle sıktıgınız am benımkı kadar darsa.Seda artık hıc bırsey yapamıyordu.Herseyı ben yonetıyordum.Yan pozısyonda baya gıdıp geldıkten sonrasedayı sırt ustu yatırdım ve goguslerının arasından yaragımı ılerı gerı yapa yapa bosalttım.Bu yasadıgım en zevklı deneyımlerden bırıydı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder