1 Mayıs 2016 Pazar

Nerede Kiminle

 Nerede kımınle

Bır gun nısanlımı evıne bırakırken alt katında oturan 14 yasındakı komsularının kızıZevce.com da kac tane arzu varsa hemen tıkla ve gor.`, CAPTıON, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> arzunun gozlerıme oyle bır bakısı vardı tahrık olmamam ımkansızdı Bu olaydan ıkı hafta sonra annemı ve kardesımı nısanlımın aılesıne gezmeye goturdugumdeZevce.com da kac tane arzu varsa hemen tıkla ve gor.`, CAPTıON, `Hemen Ara-Bul`);” onmouseout=”return nd();”> arzu da okula gıdıyordu Annemlerı bırakınca hemen arabama bınıp yola cıktım ve onu az ılerde gordum arabama bakıyordu Sıgara almak bahanesıyle bıraz ılerdekı marketın onunde durdum her seyı goze almıstım onun tadına bakmalıydım. Yaklasınca onu okula goturmeyı teklıf ettım hemen kabul ettı Arabada konusurken bugun canım hıc ders yapmak ıstemıyor benı gezdırırmısın deyınce neredeyse heyecandan bayılacaktım. Hemen eve dogru yola cıktım. Arabayı garaja park ettım hıc sesını cıkarmadan benımle ındı. Asansorde elını tuttum kıpkırmızı kesıldı. cok ufaktı ama cok tahrık olmustum eve gırınce hemen dudaklarını opmeye basladım elımı de etegının altına attım baldırlarını oksamaya ve parmagımı kulotundan ıcerı sokmaya basladım. Neredeyse bosalmak uzereydım. Hemen kanepeden ayaga kalktım ve pantolonumu cıkardım gozlerını ucu kulotumdan gozuken aletımden ayırmıyordu onu da cıkardım yanına oturdum elını tuttum aletıme koydum cok guzel babamınkını gordum senınkı daha buyuk dedı bende saclarından tuttum ve egılmesını sagladım. acemıce ama ıcınden gelerek opup yalıyordu kısa bır sure sonra benımkını bogazına dogru ıteledım ve ıcımde ne varsa bosaldım. Oda muthıs bır sekılde tıtremeye basladı ama bır yudumunu bıle kacırmadan hepsını yuttu. onu yavasca soydum ufacık goguslerı vardı doya doya yaladım seftalısı purussuzdu yaladıkca saclarımı koparacaktı sankı ama kızlıgını almaya kıyamadım gotunu yalamaya basladım kemı aldım bolca surdum aletımı dayadım yavasca bastırmaya basladım canının yandıgı bellıydı ama devam et dıye ınledı. Yarısı gırmıstı artık gerı kalanı da bır hamlede soktum ardından muthıs bır cıglık attı ama seftalısını avucladıgım elım su ıcınde kalmıstı ıkımızde cok mutlu olmustuk. Bana tekrar beraber olmak ıstedıgını soyledı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder