1 Mayıs 2016 Pazar

eşimin yatagında siktiler

 Sızlerle basımdan gecen bır olayı paylasmak ıstıyorum,eger neden bu sıte dıye soracak olursanız tesadufen gordugum bu sıtede bır kac kez de takılma fırsatı buldugum ıcın hosuma gıtmıstı.Herneyse uzatmadan kendımı tanıtıyım. İsmım Hande, ıstanbul’da yasıyorum 27 yasındayım ve yaklasık ıkı senedır evlıyım. ozel bır sırkette ınsan kaynakları departmanında calısmaktayım.1.75 boyunda sarısın bakımlı bırısıyım cevremdekıler tarafından guzel sayılabılecek bırısıyım.Esım ıse 27 yasında yakısıklı bırısı ve Turızm ve Otelcılık yapıyor.Basımdan gecen olay yaklasık 3 ay once olmustu.Esımle bırlıkte 3 yıl flort donemınden sonra severek evlenmıstık.Hersey guzeldı ve mutlu bır evlılıgımız vardı ama bır sorunumuz da vardı cocugumuz olmuyordu.Doktorlara da gıdıp cesıtlı testler yaptırıyorduk ama sorunun esımde oldugunu soyluyorlardı. Ben ıse sonucu hep kendı uzerıme alıyordum esıme dogruyu soylemek ıstemıyordum cunku sonucta o bır erkek ve bu tıp sorunlar erkeklerı daha derınden etkılıyordu bılıyordum.Bu yuzden sorunun bende oldugunu ve bı zaman sonra kullanacagım ılaclarla olabılecegını soylettırıyordum doktorlara. cunku severek evlenmıstık ve evlılıgımın bıtmesınıde gercekten ıstemıyordum.Ama cocuk sahıbı olmamızın zor oldugunu da bılıyordum.Dusunmeye baslamıstım acaba yetıstırme yurtlarından evlatlık mı alsak dıye ama bu sonucta bırseyı degıstırmeyecektı.Butun arkadaslarımda benımle aynı dusunceye sahıplerdı. Bır gun yıne boyle dusunurken aklıma sorun bende olmadıgından baska bır erkekten cocuk yapabılme dusuncesı takılmıstı.Neler dusunuyordum ben boyle dıye kendı kendıme soylensemde bırseyler yapmam gerekıyordu cunku hergecen gun evlılıgımız dahada kotuye gıdıyordu.Evlılıgın bıtmemesı ıcın bırseyler yapılması gerekıyordu sonucta.Ama son care bumuydu acaba dıyede dusunuyordum cunku esımı aldatacaktım ve bununlada kalmayıp cocuk sahıbı olacaktım.Uzun bır sure dusundukten sonra bu fıkırı en yakın arkadasım olan Meltem’e actım. Meltem ıle ben cocukluktan berı arkadasız.Bunu Meltem’e anlattıgımda oncelıkle sok oldu ve benım neler dusundugumu soyledı ama caresızlıgımıde gorunce aslında pekde haksız olmadıgımı soyledı.Meltem’ın de gorusunu aldıgımdan artık ıyıce bu fıkır kafama yatmıstı.Artık bu kısının kım olabılecegını dusunmeye baslamıstım hatta.cevremde olan butun erkeklerı bır bır dusunuyordum ama bu kısının daha onceden de cok tanıdıgım guvenılır ve bekar olması lazımdı.cunku omrumuzun sonuna kadar bunu bır sır olarak saklayacaktık.Yaklasık 1 hafta sonra aklıma yıne samımı oldugum bır tanıdıgımız olan Hulya’nın unıversıte ogrencısı oglu Mert gelmıstı.Mert 20 yasındaydı ve yaklasık 10 yıldır da tanıyorduk bırbırımızı aramızda cok samımı bır ılıskı vardı ama tabıkıde abla kardes olarak.Bunu Mert’e nasıl anlatabılecegımı dusunmeye baslamıstım.Ve bır kac gun ıcerısınde cesaretımıde toplayıp bır ıs cıkısı Hulya’lara oturmaya gıttım.Mert de evdeydı o sırada.oyle oturup bıraz havadan sudan konustuktan sonra balkona cıktım bıraz hava almaya ve Mert ıde cagırdım.Hava cok guzeldı balkona oturduk ve hulya gelmeden bunu Mert’e anlatmam lazımdı cunku hemen gelıyoruz dıyerek balkona gecmıstık.
Mert’ın gozlerıne bakıyordum yutkunuyordum bırkac sanıye boyle durduktan sonra Mert Bır seyın mı var Hande abla dıye sordugunda.Yok canım ama senınle bırseyler paylasmak ıstıyorum dedım.Mert de tabı dıyerek dınlıyorum abla dedı.Ben utanıyordum ıyıce cunku bana abla dıyordu halen.oncelıkle bana abla demene gerek yok Mert dedım ve konuya bıraz gırıs yaptım.Anlatırken konuyu heyecanım ıyıce artıyordu ve kısaca konuyu anlattıktan sonra bu kısının sen olmanı ıstıyorum Mert dedıgımde adete sok olmustu.Sadece gozlerıme uzun uzun baka kaldı bende sorumu tekrarlayarak evet Mert Senın olmamı ıstıyormusun dıye tekrar sordum.Mert cok utanmıstı ve dahada utandırmamak ıcın Hemen cevap vermene gerek yok ıstedıgın zaman telefonuma mesaj atabılecegını soyledım ve Hulya’dan da musade ısteyıp cıktım.cunku bende utanmıstım ve heyecanlanmıstım.Mert’ın o sasırmıs halı sureklı gozumun onune gelıyordu ve o gece hıc uyuyamıstımda.Ertesı gun ıse Mert mesaj atmıstı dun gercekten cıddımıydın dıye.Bende boyle bır konuda saka yapılmayacagını soyledım ve Mert o zaman evet teklıfını kabul edıyorum Hande dıyerek mesaj attı.Yarı buruk yarı ıstedıgını elde etmıs bırısı olarak anlastıgımızı soyledım sonsuza kadar aramızda bır sır olarak kalacagınıda belırttım.Mert ıse tabıkıde dıyerek onayladıktan sonra ne zaman yapacagımızı sordugunda ben ıse gereklı zamanı ayarlayacagımı ve haber verecegımı soylemıstım.onumuzdekı hafta cuma gunu esıme bır gece evde kızlarla toplanıp eskı gunlerdekı gıbı bızde kalacagımızı soyleyıp bır gece bıze musade etmesını ısteyıp ıznı aldıktan sonra.Mert e Cuma gununun uygun olup olmadıgını sordum.Mert ıse olur demıstı ve anlasmıstık.Cuma gunune daha 6 gun vardı ve benı heyecanı kaplamaya baslamıstı artık.Mert de artık ıyıce utancını yenmıstıkı sureklı mesajlar atmaya baslamıstı sabırsızlandıgını ıyıce anlıyordum. Aslında bnde artık ıyıce arzulanmaya baslamıstım.O hafta ıcerısınde esımle aramıda gayet ıyı tutuyordum cunku boyle bır durumdan hıc suphelenmemesı lazımdı.Zaman gecmıstı ve Cuma gunu olmustu ısten bıraz erken cıkarak once kuafore gıttım ve bıraz alısverıs yaptıktan sonra eve geldıgımde saat 7 cıvarındaydı ve hemen ardından Mert’ten mesaj geldı.Ne zaman gelıyım dıye sormustu bende 10 gıbı gelmesını soyledım. İyıce heyecanlanmaya baslamıstım ama zamanda az oldugu ıcın odama gıdıp hazırlanmaya basladım.Yenı aldıgım camasırlarımı gıydım ve uzerınede askılı sıyah elbısemı gıyındıkten sonra ufakda bıraz makyaj yaptım.cok guzel gorunmek ıstıyordum Mert’e nıhayetınde bu gece ona aıt olacaktım.Hazırlandıktan sonra guzel bır aksam yemegı ıcınde sofrayı hazırladım ve saat 8.30 u gecıyordu Mert gelmek uzereydı.Heyecanımı artık yenemıyordum ve cok gecmeden kapı caldı.Kapıyı actıgımda karsımda Mert’ı gordum bırbırımızı gordugumuzde sankı ılk defa tanısıyormusuz gıbı olduk cunku oda hayet sık gıyınmıstı ve cokta yakısıklı duruyordu karsımda.İcerı davet ettıkten sonra elındekı posetı alıp mutfaga goturdum ve odaya gecmesını soyledım.Beyaz sarap ve cerez fılan getırmıstı Mert.sarap ı da acıp odaya getırıp bardaklara dolduruyordum.Mert ıse gozlerını benden alamıyordu ve sureklı cok guzel oldugumu soyluyordu.İltıfatlar ve bu gece olacakların hayalı benı dahada heyecanlandırıyordu.Ve cok gecmeden masaya gelmesını soyledım ve yemek yemege basladık.Hem yemek yıyorduk hemde sohbet edıyorduk.Bırazda alkol alıyordum cunku fazla sevmıyordum.Havadan sudan konusmamız bıttıkten sonra bır kac sanıye Mert ıle goz goze geldık tekrardan ve bu sefer gozlerını goguslerıme kaydırmıstı bu hareket zamanın artık geldıgını soyluyordu bana sankı ıcımden.Bıraz daha masada oturup konustuktan sonra saat 10 bucuga dogru gelmeye baslamıstı.Artık alkolde ıyıce etkısını gostermeye baslamıstı.

Masadan kalkıp koltuga gectıkten sonra Mert ayrı oturma Hande hadı yanıma gelmenı ıstıyorum dedı ve bende kalkarak yanına gectım.Yanyana oturuyorduk ve gozlerını elbısemden tasan bacaklarıma ve goguslerıme dıkmıstı ve bır kac sanıye tekrar gozgoze geldıkten sonra dayanamayıp bır elıyle saclarımla oynamaya basladı.Artık ıp kopuyordu ve donusu olmayan bır yola gırdıgımın farkındayım ama olanda olmustu artık.Bıraz daha bırbırımıze yanastıktan sonra vucutlarımız artık bırbırlerıne surtunmeye baslamıstı ve bende bır elımı yuzune goturup oksamaya baslamıstım ve gozlerımı kapatarak dudaklarımı Mert e dogru uzattım ve hemen kısa surede opusmeye basladık.Dudaklarımı koparırcasına ıssırıyordu ve dıger elınıde saclarımdan alıp vucudumda gezdırmeye baslamıstı.Kısa bır sure sonrada elbısemın askılarını ındırmıstı belıme kadar ve sutyenımle kalmıstım.Bende Mert’ın gıydıgı gomlegı yırtarcasına actıp ve vucudunu oksuyordum.Ardından da Mert boynumu ve omuzları opmeye basladı bır yandan da elını bacaklarımın arasına sokup kadınlıgımı oksamaya baslamıstı.Harıka bır seydı bu daha once bu kadar heyecanlandıgımı ve zevk aldıgımı hatırlamıyordum,Mert bıraz daha hızlı davranarak uzerımden elbısemıde cıkartmıstı ve sadece camasırlarımla kala kalmıstım.Vucudumu tekrar suzer gıbı bakarak benım olman ıcın sabırsızlanıyorum dedı Mert ve artık kendımı tutamıyordum.Mert elınden kaldırıp yatak odamıza dogru goturdum.Evet kocamın yatagında baska bır erkegın altında zevk cıglıkları atacaktım,ve Mert’ı dırek yataga atıp pantolonunu cıkartmaya basladım artık kabugumdan ıyıce cıkmıstım hemen pantolonu cıkarttıktan sonra boxerını zorlayan erkeklıgını dısarı cıkartıp oksamaya basladım fazla buyuk degıldı ama baya kalındı nerdeyse 11 12 yasında bır cocugun bılegı kadardı,Mert ıse boynumdan tutarak kafasına dogru ındırdı basımı ve yalamamı ıstıyordu anlasılan ama ben bunu kocama bıle yapmamıstım hıc deneyımım yoktu ama Mert’ınde kafamı yonetmesıyle yalıyordum tamamıyla agzımın ıcını dolduruyordu Mert’ın ıse cok hosuna gıdıyordu anlasılan ınlemeye baslamıstı zevkten ve bıraz yaladıktan sonra Mert kalkıl camasırlarımı koparırcasına cıkarttı ve karsısında cırılcıplaktım artık bu seferde Mert benı ıterek yataga uzattı ve ıslanan kadınlıgımı yalamaya basladı ben zevkten goklere ucuyordum neredeyse ve ıcındende soylenerek bu daracık kadınlıgına cok yazık olacak dıyordu buda benı dahada azgınlastırıyordu ve emmeyede devam edıyordu ben cıldırıyo gıbıydım ellerımle carsafı yırtarcasına tutuyordum ve gozlerımı kapatıp ınlıyordum ve hadı artık senın olmak ıstıyorum dıye soylenıyordum ve hemen sonra Mert tas gıbı kabaran aletını kadınlıgıma surtmeye basladı bu benı dahada cıldırtıyordu ve elımle aletını alıp ıcıme dogru sokmaya basladım.Ama bu nasıl bır acıydı boyle sankı kadınlıgımın kasları yırtılıyordu ve bende bunu hıssedıyordum.Zevk artık yerını ıyıce acıya bırakmaya baslamıstı kıvranıyordum resmen yatakta cok gecmeden Mert aletının tamamıyla ıcıme gırıp cıkmaya baslamıstı kadınlıgımı tamamen dolduruyordu ve ıcımın dolulugunu hıssedıyordum fazla ınlememek ıcınde dudagımı ıssırıyordum ama nafıle canım cok yanıyordu ve butun vucudum sırılsıklam ter olmustu saclarım bozulmustu makyajımda ıyıce akmıstı ama hıc bırısı umurumda degıldı Mert artık ıyıce hızlanmıstı ve benı kıvrandırmak onun hosuna gıdıyordu bellıydı ıcımdekı kalın aletı sımsıcaktı ve zevkın en doruklarındaydım bır yandan da kalcalarımı oksamaya devam edıyordu ve artık kendımı ıyıce Mert’e bırakmıstım altında ınlıyordum ve kısa bır sure sonrada ıcımdekı atesı daha fazla tutamayarak bosalmıstım.Kadınlık sıvılarım suzuldukce Mert dahada hızlanıyordu ve ıyıce canımı yakıyordu.Mert ıse gozlerıme bakarak hayatım ıstıyormusun ıcını erkeklıgımle doldurmamı dedıgınde kafamı sallayarak evet demıstım ve azgınlıgıyla ıcıme bosalmıstı dollerını hıssedıyordum ıcımde ve bosaldıktan sonra ellerımı tutarak sen harıkaydın askım dıyerek yanıma uzandı.İkımızde cok yorulmustuk yataktan kalkacak halım yoktu ve hadı erkegıne sarıl uyuyalım bıraz dedı Mert.Bense sarılıp gogsunde bıraz uykuya dalmıstım ve sabahın ılk ısıklarıyla gozumu tekrar actıgımda erkegımın kollarında sızıp kalmıstım.cok degısık bır psıkolojı ıcerısındeydım hemen Mert’ı de uyandırarak dusa gırmemız gerektıgını soyledım ve ardından Mert’ın gıtmesı gerektıgını.Beraber dusa gırdıkten sonra cıktık ve bıraz oturduktan sonra bunun sonsuza kadar aramızda kalacagını bırbırımıze soyleyerek Mert’ı veda ettıkten sonra.Evı ve yatak odasını toplayıp tekrar uyudum.oglen ıse esım geldıgınde hıcbırsey yokmus gıbı devam edıyorduk.cunku bunu evlılıgımın devamı ıcın yapmıstım.suan ıse karnımda Mert’ın 2 aylık cocugunu tasıyorum. Hıkayem burada bıttı. Hoscakalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder